Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Macbook Pro 13'' batterij

Pagina: 1
Acties:

• ovoxo
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 26-12-2018
Hey iedereen,

Ik ben nieuw en weet niet hoe het precies werkt hier maar ik had een vraag en ik denk dat ik hier aan het juiste adres ben. Ik heb zo'n 2 weken geleden een MacBook Pro 13'' gekocht bij de Wehkamp, maar het valt me op dat mijn batterij soms ineens wel 4% omlaag gaat en dat het dan weer langer duurt voordat het percentage daalt. Er staat dat er maar 8 oplaadcycli zijn geweest.

Ik heb tevens zo'n extra programma gedownload, daarbij kreeg ik te zien dat de originele capaciteit 4790 mAh is en dat de capaciteit nu, nadat ik hem twee weken heb, 4606 mAh is. Is dit normaal voor een laptop die helemaal nieuw hoort te zijn? Er staat dus m.a.w. dat mijn batterij nog 96,2% goed is..

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 11:57

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Over het algemeen bij accu's geld: het zijn schattingen die worden gedaan op basis van de spanning die een accu levert. Die verschilt per accu en daarom moet de laptop even "leren" hoe het met deze accu is. Deze data word over het algemeen uitgelezen door dit soort programma's, dus het kan nog wat inaccuraat zijn.

Voor de eerste paar cycli is het absoluut niet raar dat het er wat naast zit. Het beste is om de accu nu zo veel mogelijk te gebruiken en hem zo laat mogelijk aan het stroom te hangen. Dit geeft de meeste info en op die manier heb je sneller een accurate weergave.

• KDL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 06-04 12:30
ovoxo schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:02:

Ik heb tevens zo'n extra programma gedownload,
Dit heeft een mac al ingebouwd dus dat programmaatje kun je ook weer wegdoen

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True