Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Bartje1965
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 25-10-2018
Ik ben van plan on mijn PC te verkopen. Wat is de handigste manier om alle persoonlijke data van de PC te wissen, zodat de koper met een schone PC aan de slag kan? De laptop draait op Windows 10, en MS Office 365 is geinstalleerd.

Alle reacties

• Frozen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22:16

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Bartje1965 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:28:
Ik ben van plan on mijn PC te verkopen. Wat is de handigste manier om alle persoonlijke data van de PC te wissen, zodat de koper met een schone PC aan de slag kan? De laptop draait op Windows 10, en MS Office 365 is geinstalleerd.
Wat heb je zelf al gevonden?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22:41

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Je zou natuurlijk google even kunnen gebruiken ;)

https://support.microsoft...ndows-10-recovery-options

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• unezra
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21:59

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

DBAN er overheen: https://dban.org/

Dus geheel *zonder* data uitleveren en hooguit het serienummer en installatie medium van Windows er bij geven als je die er al bij verkoopt.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Bij gebrek aan eigen inzet, slotje. Voor de volgende keer: Het algemeen beleid #quickstart.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True