Goede avond,
Na jaren zonder desktop en hebben we besloten er een aan te schaffen.
Alleen is er zoveel te koop dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Wel heb ik al veel gelezen en een wenslijst gemaakt.
Graag zou ik wat tips of verbeteringen van jullie krijgen om een voor mij goede desktop bij elkaar te kopen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vakantie foto's en filmpjes knippen en plakken en voorzien van muziek.
Games: PUBG
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik dacht aan een bedrag van rond de 800 euro voor de pc.
Er moet ook nog een beeldscherm/toetsenbord muis aangschaft worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Logitech z-2300 2.1 setje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur wat merk betreft. Maar gezien de prijzen van INTEL de laatste tijd neig ik naar AMD.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag een desktop hebben waar ik PUBG of kan spelen hoeft niet op ultra high settings maar wil wel graag 1080p.
Graag heb ik dat hij redelijk snel is en ik in de toekomst nog uit kan breiden door ram geheugen bij te prikken enz.
Verder loop ik vast op:
Welk moederbord ik zal nemen welke future proof is en goed bij de andere componenten past.
Welke desktop kast ik zal nemen zodat alles er netjes in past zodat hij ook nog dicht kan. Voorkeur gaat uit naar een kast met gehard glas.
Hoeveel RAM geheugen zal ik nemen en welke heeft een goede prijs kwaliteit verhouding en past bij de setup?
Ook vind ik RGB fans wel leuk!
Na jaren zonder desktop en hebben we besloten er een aan te schaffen.
Alleen is er zoveel te koop dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Wel heb ik al veel gelezen en een wenslijst gemaakt.
Graag zou ik wat tips of verbeteringen van jullie krijgen om een voor mij goede desktop bij elkaar te kopen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vakantie foto's en filmpjes knippen en plakken en voorzien van muziek.
Games: PUBG
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik dacht aan een bedrag van rond de 800 euro voor de pc.
Er moet ook nog een beeldscherm/toetsenbord muis aangschaft worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Logitech z-2300 2.1 setje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur wat merk betreft. Maar gezien de prijzen van INTEL de laatste tijd neig ik naar AMD.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag een desktop hebben waar ik PUBG of kan spelen hoeft niet op ultra high settings maar wil wel graag 1080p.
Graag heb ik dat hij redelijk snel is en ik in de toekomst nog uit kan breiden door ram geheugen bij te prikken enz.
Verder loop ik vast op:
Welk moederbord ik zal nemen welke future proof is en goed bij de andere componenten past.
Welke desktop kast ik zal nemen zodat alles er netjes in past zodat hij ook nog dicht kan. Voorkeur gaat uit naar een kast met gehard glas.
Hoeveel RAM geheugen zal ik nemen en welke heeft een goede prijs kwaliteit verhouding en past bij de setup?
Ook vind ik RGB fans wel leuk!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 165,- | € 165,- |
1 | MSI B450 Tomahawk | € 107,50 | € 107,50 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti Windforce OC 4G | € 177,79 | € 177,79 |
1 | BitFenix Formula Gold 550W | € 67,51 | € 67,51 |
1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 84,35 | € 84,35 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 602,15 |