Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vloerverwarmingsverdeler, extra groep gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• No Hands
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 22:17

Dit is mijn vloerverwarmingsverdeler. Zoals op de foto te zien is is er nog 1 groep ongebruikt.
De rest van de groepen gaat de woonkamer/keuken in, het is daar onze hoofdverwarming via L/W WP.

Die ene lege groep, kan ik die benutten voor een andere ruimte, ook op de begane grond waar niet continue gestookt hoeft te worden? Daar moet dan een aparte aan/uit voor komen oid? Anders draait het altijd mee met de rest.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Alle reacties

• Jim423
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22:44
Dat kan wel. Je moet dan of een servo plaatsen (kost ongeveer 45 euro van een goed merk) met een thermostaat of ik denk dat een thermostaatkraan ook wel werkt. De thermostaatkraan moet dan uiteraard wel in de ruimte komen die niet continu gestookt wordt, en hou er rekening mee dat je die ruimte niet kan verwarmen zonder de woonkamer/keuken te verwarmen.

AMD Ryzen 3800X - 16GB DDR4 Corsair RGB - ASUS ROG STRIX 1080Ti - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True