Ik heb een warmtepomp en het probleem was dat ik geen warm water kreeg.
Er is toen een monteur geweest die heeft in overleg met de leverancier het opwarmproggama van de warmtepomp gestopt.
Omdat als het opwarmproggama loopt is het verwarmen van water onmogelijk.
Na het stoppen van het opwarmproggama maakte de pomp weer warm water.
Volgens de monteur zou hij het opwarm proggama zelf weer opstarten.
Dit is niet het geval dit moet ik handmatig doen met resultaat dat de pomp geen warm water opwarmen.
Het opwarmproggama van de warmte pomp heeft 10 stappen/trappen en kan dagen duren.dit betekend dat ik dan dagen geen warm water heb,allleen wat er in de boiler zit maar dit is ook zo op.
Kan iemand vertellen hoe dit precies zit de monteur die hier geweest is heeft er verder geen kijk op.
Merk warmte pomp is een alpha inotech
Er is toen een monteur geweest die heeft in overleg met de leverancier het opwarmproggama van de warmtepomp gestopt.
Omdat als het opwarmproggama loopt is het verwarmen van water onmogelijk.
Na het stoppen van het opwarmproggama maakte de pomp weer warm water.
Volgens de monteur zou hij het opwarm proggama zelf weer opstarten.
Dit is niet het geval dit moet ik handmatig doen met resultaat dat de pomp geen warm water opwarmen.
Het opwarmproggama van de warmte pomp heeft 10 stappen/trappen en kan dagen duren.dit betekend dat ik dan dagen geen warm water heb,allleen wat er in de boiler zit maar dit is ook zo op.
Kan iemand vertellen hoe dit precies zit de monteur die hier geweest is heeft er verder geen kijk op.
Merk warmte pomp is een alpha inotech