Hi all,
Na vooral sponzen hier, ben ik eindelijk zelf aan zet. Na lang alleen console te hebben gespeeld wil ik volgende weer een PC gaan bouwen om op te gamen. Dus vandaar dit topic!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op een resolutie van 1440P, momenteel is dat nog 1080P, echter wil ik in de toekomst door naar een beeldscherm van 1440P.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een richtlijn van 1500, hier wil ik het liefst niet overheen. Tenzij het me significante verbeteringen op gaat leveren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alleen randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nu dit lijstje gemaakt:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil het liefst een GPU van Nvidia uit de 2000 series. Verder sta ik open voor suggesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een clean systeem gaan bouwen met goede cable management en heb daarnaast het liefst een niet een al te luidruchtig systeem.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Als jullie willen schieten op de concept PC die ik nu heb. Suggesties,opmerkingen, dingen die ik over het hoofd gezien heb zijn altijd welkom.
Alvast bedankt voor de feedback!
Na vooral sponzen hier, ben ik eindelijk zelf aan zet. Na lang alleen console te hebben gespeeld wil ik volgende weer een PC gaan bouwen om op te gamen. Dus vandaar dit topic!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op een resolutie van 1440P, momenteel is dat nog 1080P, echter wil ik in de toekomst door naar een beeldscherm van 1440P.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een richtlijn van 1500, hier wil ik het liefst niet overheen. Tenzij het me significante verbeteringen op gaat leveren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alleen randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nu dit lijstje gemaakt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | € 138,99 | € 138,99 |
| 1 | MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G | € 529,- | € 529,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | NZXT H500 Zwart/Blauw | € 70,34 | € 70,34 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 138,95 | € 138,95 |
| 1 | Corsair RM650x (2018) | € 95,90 | € 95,90 |
| 1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 129,90 | € 129,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.376,53 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil het liefst een GPU van Nvidia uit de 2000 series. Verder sta ik open voor suggesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een clean systeem gaan bouwen met goede cable management en heb daarnaast het liefst een niet een al te luidruchtig systeem.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Als jullie willen schieten op de concept PC die ik nu heb. Suggesties,opmerkingen, dingen die ik over het hoofd gezien heb zijn altijd welkom.
Alvast bedankt voor de feedback!