Toon posts:

Hoeveel telefoons aan exchange / outlookagenda

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RosGrosser
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08-2022
Mijn vraagGeachte forumleden,

Op mijn werk hebben wij een gezamenlijke e-mailbox en een agenda, waarbinnen iedereen die is toegelaten zaken kunnen toevoegen, wijzigen etc. Het betreft een Outlook account Microsoft Exchange.
De teamleden hebben allemaal een Samsung J5 en draaien op Android 7.0
Echter het blijkt dat er slechts 10 telefoons kunnen worden aangehangen en is er geen ruimte voor een 11e.
Mijn werkgever zegt dat dat niet kan.en het waarom niet wil / kan zij niet uitleggen, Helpdesk herhaalt werkgever.
Vandaar dat ik mij wend tot dit forum.
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is.

Alvast veel dank voor uw aandacht en eventueel antwoord
...

Relevante software en hardware die ik gebruik Outlook
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb Bedrijfs Helpdesk gebeld
...

Alle reacties

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:57
Heb je "maximum number of devices exchange" al eens in Google gegooid?

Ik zie overigens niet in waarom dat jouw probleem zou zijn; je werkgever wil dat meer dan 10 mensen er bij kunnen, laat het hen maar oplossen :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 21:08
Dat klopt, maximum aantal device per domein (mail)account is 10.
Naar mijn mening is de oplossing om allemaal in dezelfde mailbox te roeren ook niet meer van deze tijd. Daar zijn betere oplossingen voor.

• RosGrosser
Beste rdfeij

Je gaf aan day er betere oplossingen voor ijn.
Zou jij daar iets over willen schrijven?

alvast veel dank.

• PilzTech
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-05 19:33
Waarvoor heb je een gezamenlijke emailbox nodig met 10 personen?

Betreffende het probleem met de gezamenlijke agenda:
- Meerdere accounts aanmaken en de agenda's met elkaar delen.

• Paul
PilzTech schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:19:
- Meerdere accounts aanmaken en de agenda's met elkaar delen.
Op de PC is dat triviaal. Op een telefoon helaas niet.

Rhàshan - Aditu Sunlock

• RosGrosser
We hebben een gezamenlijke e-mailbox nodig, omdat we als crisisdienst veel op pad zijn, dossierstukken en aanvullende info via email binnenkomen. Daarnaast moeten teamleden elkaar agenda kunnen beheren.

• C0okiejar
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:39

C0okiejar

Ik weet dat ik niks weet.

Paul schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:45:
[...]
Op de PC is dat triviaal. Op een telefoon helaas niet.
Outlook app op je telefoon installeren en een uitnodiging tot delen sturen. Ik heb van al mijn collega's op de afdeling hun agenda op m'n telefoon en zij ook die van mij.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-05 16:24

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

RosGrosser schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:59:
We hebben een gezamenlijke e-mailbox nodig, omdat we als crisisdienst veel op pad zijn, dossierstukken en aanvullende info via email binnenkomen.
Kortom, je zoekt een collaboratie tool en geen mailbox. ;)

Ik zou eens naar MS Teams gaan kijken dan...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Paul
C0okiejar schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:49:
[...]

Outlook app op je telefoon installeren en een uitnodiging tot delen sturen. Ik heb van al mijn collega's op de afdeling hun agenda op m'n telefoon en zij ook die van mij.
...sinds anderhalve week (15 oktober)... Maar ik ben blij dat Microsoft die optie weer terug heeft gebracht nadat ze de OWA app eerder dit jaar de nek om hebben gedraaid :)

Tnx voor het er op wijzen :)

Edit: Net geprobeerd; wel agenda, maar geen mail...

[Voor 5% gewijzigd door Paul op 25-10-2018 21:52]

Rhàshan - Aditu Sunlock

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11-2022
De systeembeheerder kan het maximale aantal EAS Devices gemakkelijk vergroten door een nieuwe Throttling policy aan te maken. Zie: https://docs.microsoft.co...ngpolicy?view=exchange-ps

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@OK13 alleen voor on-prem, niet hybrid of Online. Maar dat staat idd niet in de startpost.

@RosGrosser gezien al je posts op 25 oktober, moet werkgever maar eens op zijn achterhoofd gaan krabben of "crisisdienst" wel samengaat met resettende smartphones en de gekozen Exchange-oplossing.

Daarnaast, maar ook dat zal "de helpdesk" vast wel weten; op de gemiddelde shared mailbox zit weinig auditing en voor essentiele dossiervastlegging, is dat dus geen goede oplossing.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee