Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

problemen met verschijnen van resultaat formule in koppeling

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Nibri
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 27-10-2018
Mijn vraag

Ikv mijn werk heb ik een Excel document opgemaakt om opvolging van te herhalen taken visueel te maken.
Als eerste heb ik voor verschillende taken een Excel (1) document opgemaakt waarin mbv EN en ALS formules aangegeven word of een taak opnieuw moet worden uitgevoerd. Voorbeeld van een formule (=ALS(EN(P6<(VANDAAG()-90);P7="");"UITVOEREN";"OK").

Daarnaast heb ik ook een tweede Excel (2) bestand aangemaakt om de verschillende resultaten van de verschillende Excel (1) documenten samen te laten verschijnen via de toepassing "koppeling plakken".

Nu bots ik op het probleem dat die resultaten die in Excel (2) document verschijnen pas herbekeken worden naar huidige datum als ik het bijhorende Excel (1) document open. Dit maakt dat ik nog steeds dagelijks elk document moet open waardoor het overzicht in Excel (2) nutteloos is.

Is er mogelijkheid om een automatische update te krijgen van mijn gekoppelde resultaten van formules in mijn Excel (2) document zonder elke Excel (1) document afzonderlijk te moeten openen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Excel

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
automatische updaten, beveilig van documenten af zetten, automatisch bijwerken van koppeling instellen.

Alle reacties

• DappereDodo
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 05:39
Macrotje schrijven die alle bestanden opent en direct weer sluit?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True