Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik de PC voornamelijk voor email, websites bouwen en office. Daarnaast werk ik met videobewerking van AVCHD bestanden. Het programma dat ik gebruik is Movie Studio Platinum. Vooral voor dit laatste heb ik een krachtige pc nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een bepaald bedrag in gedachten, maar tussen de 500 en 1000 euro moet het naar mijn idee wel lukken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem alleen een harde schijf mee (SataII) en een blue ray brander, maar dit laatste is geen must.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijstje gemaakt waarvan ik denk dat het goede onderdelen zijn, maar misschien is het te veel van het goede en kan het eenvoudiger en dus ook goedkoper.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb al zoekende op het internet de volgende onderdelen geselecteerd:
Processor: AMD Ryzen 3 2200G Boxed
Moederbord: Asus Prime B250-Plus
Grafische kaart: Gigabyte GeForce GTX 1050 Windforce OC 2G
Behuizing: Corsair Carbide 100R Standaard
Geheugen: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16
Voeding: Corsair CX550M
SSD: Kingston A1000 240GB
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of de componenten die ik gekozen heb bij elkaar passen en of ik een goede keuze heb gemaakt. Nogmaals als het een overkill is, of juist niet, dan hoor ik dit graag.
Ik gebruik de PC voornamelijk voor email, websites bouwen en office. Daarnaast werk ik met videobewerking van AVCHD bestanden. Het programma dat ik gebruik is Movie Studio Platinum. Vooral voor dit laatste heb ik een krachtige pc nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een bepaald bedrag in gedachten, maar tussen de 500 en 1000 euro moet het naar mijn idee wel lukken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem alleen een harde schijf mee (SataII) en een blue ray brander, maar dit laatste is geen must.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijstje gemaakt waarvan ik denk dat het goede onderdelen zijn, maar misschien is het te veel van het goede en kan het eenvoudiger en dus ook goedkoper.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb al zoekende op het internet de volgende onderdelen geselecteerd:
Processor: AMD Ryzen 3 2200G Boxed
Moederbord: Asus Prime B250-Plus
Grafische kaart: Gigabyte GeForce GTX 1050 Windforce OC 2G
Behuizing: Corsair Carbide 100R Standaard
Geheugen: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16
Voeding: Corsair CX550M
SSD: Kingston A1000 240GB
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of de componenten die ik gekozen heb bij elkaar passen en of ik een goede keuze heb gemaakt. Nogmaals als het een overkill is, of juist niet, dan hoor ik dit graag.