Toon posts:

bewakingscamera zoeken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Maxnatas
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 23-08-2022
Mijn vraag
...ik woon in een appartementencomplex en beneden aan voordeur is er een bewakingscamera, is er een mogelijkheid dat ik die zelf kan gebruiken (bv via iPad) om te zien wie er aanbeld ?
Dit heeft namelijk te maken met mijn vrouw die in een rolstoel zit met pro agressieve ms.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Op mijn etage heb ik een foscam camera geplaatst zodat we kunnen zien wie er aan de deur is op de 5de verdieping
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Maxnatas op 25-10-2018 15:04)

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Als het een VVE is, dan kan ik mij best voorstellen dat de eigenaren die het ook betaald hebben toegang willen hebben tot die camerabeelden. Dus neem eens contact op met de eigenaar/verhuurder/VVE ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Alle reacties

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:33

mvds

Totally awesome!

Neem eens contact op met de beheerder van het complex zou ik zeggen :)

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:30
Ik denk dat het korte antwoord hierop "nee" is, in ieder geval niet legaal.

Enige wat ik me voor kan stellen is dat je contact opneemt met de beheerder van het complex waar je in woont, wellicht is er iets te maken icm jullie deurbel oid. Maarja, privacy is ook nog een dingetje..

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Als het een VVE is, dan kan ik mij best voorstellen dat de eigenaren die het ook betaald hebben toegang willen hebben tot die camerabeelden. Dus neem eens contact op met de eigenaar/verhuurder/VVE ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Maxnatas
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 23-08-2022
Bedankt voor de reacties

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee