Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdrushxd
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-03 01:23
Nu ben ik aan het denken om een nieuwe telefoon te kopen, maar nu zit ik te twijfelen tussen de Razer phone 2 of de OnePlus 6T en zou graag jullie feedback hebben.
...

Zelf gebruik ik al sinds het begin van oneplus hun telefoons heb nu de Oneplus One,X,2,3T gehad maar nu is mijn oog op die van razer gevallen en begin ik te twijfelen of ik wel weer voor OnePlus zou gaan.
Gebruik mijn telefoon vooral voor gaming en multitasking. Zou niet direct gaan liggen kijken naar de camera kwaliteit van de 2 maar eerder qua looks want qua specs zijn deze telefoons wel redelijk hetzelfde lijkt mij (in hoever er al iets bekent is over de 6T).

Bij deze zou ik jullie mening erg op prijs stellen :P .

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
Als gaming echt zo belangrijk is voor je, dan zou ik altijd voor de razor gaan. Het 120mhz scherm is gewoon superieur aan een normaal scherm. Ook de stereospeakers aan de voorkant zijn nice en het cooling system. Qua overige hardware is het dus in principe veelal hetzelfde. Maar alleen als je echt zo ontzettend veel gamed is het de moeite waard.. In elke andere situatie zou ik voor de 6t gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@xdrushxd dit betreft aankoopadvies, dus schopje van AND naar ATT.

Verder is je openingspost al vrij compleet, maar missen er nog nog wat kleine dingen, zou je het volgende willen toevoegen:
- Budget
- Wensen/eisen betreft specificaties.

Op die manier kunnen we je een stuk beter adviseren.