Toon posts:

thermostaat reeds gekoppeld aan een ander account

Pagina: 1
Acties:
  • 11.450 views

Vraag

• baronvonhabenix
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 25-10-2018
ik heb de lyric T6 2de hands gekocht. Is reeds aangesloten en werkt perfect. echter als ik deze wil koppelen met de app dan krijg ik de melding dat deze nog is gekoppeld aan een ander account. ik heb al een factory reset en een homekit reset gedaan maar dit helpt niet.
ik heb de vraag gesteld aan de verkoper, maar voorlopig zonder antwoord, om de thermostaat uit zijn app te verwijderen.
is er nog een andere manier volgens jullie?

[Voor 198% gewijzigd door septillion op 27-12-2022 17:32]

Alle reacties

• Bas Tussengas
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 13-01 15:33
Zelfde probleem.
Thermostaat is functionerend, koppelt goed met Wifi en telefoon, maar bij het aanmaken van een account zegt mijn (2e Handse) T6: Thermostaat reeds gekoppeld aan een aander account.

Hoe kan ik deze thermostaat tóch koppelen aan mijn account?

(Contact met verkoper is helaas niet mogelijk, reageert niet meer op Marktplaats).

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Bas Tussengas schreef op maandag 3 februari 2020 @ 10:28:
Zelfde probleem.
Thermostaat is functionerend, koppelt goed met Wifi en telefoon, maar bij het aanmaken van een account zegt mijn (2e Handse) T6: Thermostaat reeds gekoppeld aan een aander account.

Hoe kan ik deze thermostaat tóch koppelen aan mijn account?

(Contact met verkoper is helaas niet mogelijk, reageert niet meer op Marktplaats).
Gewoon contact opnemen met Honeywell Support. Zij kunnen dit voor je doen als je kan aantonen dat jij dat apparaat hebt (foto sturen van apparaat met de sticker waar het mac-adres etc op staat)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Bas Tussengas
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 13-01 15:33
Yes, helemaal geregeld, binnen een paar uur!

• Johan2577
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 07-10-2021
Ik heb een vraagje hoe heb je dat gedaan zit met het zelfde probleem ??

• norbert2
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-01 15:40
ik moest een foto van mijn MAC adres ( device info ) mailen zodat de registratie verwijderd kon worden.

consumentenservice@resideo.com

Succes :-)

• hrt
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-01 16:50
norbert2 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:33:
ik moest een foto van mijn MAC adres ( device info ) mailen zodat de registratie verwijderd kon worden.

consumentenservice@resideo.com

Succes :-)
Is mij ook gelukt zo, binnen 1 dag.

24x170SF, oost (105 graden), 25 graden, Steca3600/ 5D, 17-40, 24-105, 70-200/ WH-MDC05F3E5, 50L E-boiler, Gasloos per27-01-2017

• septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:32

septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Daar originele poster vertrokken lijkt, het is opgelost en dit alleen maar oude koeien uit de sloot trekken is gaat er hier een slotje op
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee