Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

HTC - Exodus introductie NIET op Tweakers

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

• gepebril
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 29-05 08:20
Hi,

HET nieuwe vlaggeship van HTC enkel te koop via crypto en bevat een hardware crypto wallet.
En wel het meest schokkende...... je leest ER NIKS OVER op Tweakers....
Slapen ze daar op de redactie????????

https://www.want.nl/htc-exodus-1-blockchain-smartphone/

Albert

• kevin33
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

kevin33

Welkom in Utopia.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• gepebril
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 29-05 08:20
oeps....

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
In de strafhoek jij :+

Het nieuwe vlaggenschip is het overigens niet. Meer een niche-hoekje product

Woont in Helsinki

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit dus en aangezien dit verder eigenlijk in GR had thuisgehoord, komt hier een slotje op.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True