Toon posts:

Ik hoor me fan in me boxen? :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor dus soms in me boxen van me stereo, die in de line out van me Terratec kaart zit, zo'n snel kloppend geluid... ik neem aan dat dat van me 7300rpm-fan op me ThermoEngine komt... zo ja hoe kan ik dat verhelpen :?
Zo nee, wat is 't dan wel :? Ik heb het alleen bij aux (dus geluid van me pc) :*

Verwijderd

ontstoor condensator op plaatsen. parralel.

Verwijderd

je hoort de beat... ;)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:13

GaMeOvEr

Is een hork.

Deze past beter in het AVH forum.

Move HA -> AVH.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Vermoedelijk heb je te maken met de beruchte aardlus welke veroorzaakt wordt door de CAI aansluiting van je audiosetje.

Dus tussen afscherming van de coax van de CAI en het frameground van je PC .

Je moet dus een manier vinden om deze aardpotentialen gelijk te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Wow... leuke reacties, maar ik ben niet zo thuis op dit gebied, dus nu voor iemand die 'r niet zoveel verstand van heeft ;)

Verwijderd

Oke test dit eventjes dan :)

trek de antennekabel uit je audiosetje.
Controleer nu of het storend geluid weg is.

Zoja, praten we verder ;)
Zo neen, is het iig geen aardingsprobleem :+

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 juli 2001 16:45 schreef Weet_ff_niets het volgende:
Oke test dit eventjes dan :)

trek de antennekabel uit je audiosetje.
Controleer nu of het storend geluid weg is.

Zoja, praten we verder ;)
Zo neen, is het iig geen aardingsprobleem :+
Antenna kabel ligt er al uit.. die zit in me pc :D

btw. ik hoor ook geknars in me koptelefoon als ik scroll in IE5.5 ;(

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:29
Mute je CD-Audio voor de grap eens, werkte bij mij prima, geen ruis , geen tikken meer :)

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Even een open deur intrappen hoor: maar zit je geluidskaart in het onderste PCI slot ? (met andere woorden: zo ver mogelijk van videokaart en voeding vandaan ? Dat zijn namelijk nogal grote storingsbronnen.)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 juli 2001 17:55 schreef [KGB]Beria het volgende:
Mute je CD-Audio voor de grap eens, werkte bij mij prima, geen ruis , geen tikken meer :)
Heb cd-audio wel nodig ;(

Terratec-kaart zit in middelste pci slot, 2 onder GPU

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op vrijdag 20 juli 2001 18:53 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Heb cd-audio wel nodig ;(

Terratec-kaart zit in middelste pci slot, 2 onder GPU
Ok, allereerst: NEE, die CD-line in heb je NIET nodig :)

Zie: WinAmp CD Reader.

Dit is een 'on the fly' ripper die het digitale signaal naar je geluidskaart stuurt (in plaats van de DAC van de CD-rom speler te gebruiken).

AANRADER voor IEDEREEN die CDs via WinAmp afspeelt en een goeie geluidskaart heeft.

En je kan altijd proberen geluidskaart te de-installeren en dan in het onderste slot te steken. Niet geschoten is altijd mis.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 20 juli 2001 19:05 schreef JumpStart het volgende:
WinAmp CD Reader.

Dit is een 'on the fly' ripper die het digitale signaal naar je geluidskaart stuurt (in plaats van de DAC van de CD-rom speler te gebruiken).

AANRADER voor IEDEREEN die CDs via WinAmp afspeelt en een goeie geluidskaart heeft.
Beter! *D, dit is echt relax! Ik weiger dat touwtje altijd aan te sluiten. 't doet 't nog ook!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:32
Ik heb ook zoiets geks ik hoor als ik een cd brand allemaal gekraak door men mp3s heen

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op vrijdag 20 juli 2001 19:10 schreef JvS het volgende:

[.. over WinAmp CD Reader ]

Beter! *D, dit is echt relax! Ik weiger dat touwtje altijd aan te sluiten. 't doet 't nog ook!
Ja, en met veel hogere geluidskwaliteit ook. Ik heb een Terratec Xlerate Pro met 24 bit DAC .. da's stukken beter dan een prut 16-bit DAC'je dat er in mijn CD-rom speler zit

Verwijderd

Topicstarter
Uh... en als ik nou eens spellen heb die gebruik maken van CD-A tijdens het spelen :?

ps. zal die kaart idd eens onderaan erin steken ;)
Pagina: 1