Ja man
Is lastig..
Ik gebruik tig systemen (Windows, Linux, Mac OS classic, Mac OS X, etc..)
Ook ICQ, maar onderling zijn die contactlists niet uitwisselbaar
(voor zover ik weet)
Dus ik hou een stuk of 5 contactlists bij, schrijf ICQ nummers van de lijst op een papiertje en m'n kennissen worden gek van de authorization requests
Ik gebruik tig systemen (Windows, Linux, Mac OS classic, Mac OS X, etc..)
Ook ICQ, maar onderling zijn die contactlists niet uitwisselbaar
Dus ik hou een stuk of 5 contactlists bij, schrijf ICQ nummers van de lijst op een papiertje en m'n kennissen worden gek van de authorization requests
Verwijderd
Met Licq (Linux) heb je geen auth. nodig om iemand aan je lijstje toe te voegen, dat scheelt.Op vrijdag 20 juli 2001 16:20 schreef svdmeer het volgende:
[..]
En er staat me vaag iets van bij dat het wel mogelijk is om ICQ te converten naar Licq, maar dit weet ik niet zeker, zal straks effe kijken.
Volgens mij heeft Licq gewoon conversiescripts voor icq99 en icq2000.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Ik geloof dat er wel een scriptje bestaat die al de nummers uit je lijst haalt en die parsed naar Licq...
Ik weet alleen niet meer waar ik dat scriptje gezien heb. Ik zoek het ook nog ..
Ik weet alleen niet meer waar ik dat scriptje gezien heb. Ik zoek het ook nog ..
Licq weet ik niet (krijg ik ff niet aan de praat), maar everybuddy kan wel ICQ99 contactlist (en enkele anderen) binnen halen. Is net zoiets als Trillian, dus meerdere instantmessengers in 1. En ik meen dat Kxicq2 het ook kan
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Ik gebruik gabber in linux, dat haalt mn msn lijst op en bewaart mn icq contacts op een server (net als met msn)
Dat wil dus wel zeggen dat je 1x je icq lijst opnieuw moet aanmaken..
Op die manier kan ik op alle platformen en op alle plaatsen (via een java-applet) icq/msn gebruiken
Dat wil dus wel zeggen dat je 1x je icq lijst opnieuw moet aanmaken..
Op die manier kan ik op alle platformen en op alle plaatsen (via een java-applet) icq/msn gebruiken
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Er bestaan inderdaad conversie scriptjes voor je icq buddylist, van win naar linux... Moet je ff op de site van Licq kijken, daar staat dr geloof ik een (heb er zelf toen ook een gebruikt, en dat werkte prima)
Pagina: 1