BlackIceServer Hot or Not

Pagina: 1
Acties:

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-01 22:32
Dit is de vraag. Op onze nieuwe w2kadv.server moet een betrouwbare firewall komen. Nu kwam ik het server-pakket van BlackIceDefender tegen. Is dit wat?

Thuis heb ik de gewone BlackIceDefender draaien en dit werkt perfect. Hack is almost impossible!!!

Dus werkt lekker, ben eigenlijk ook opzoek naar een Trial van BlackIceDefender SERVER!!

Iemand? of iemand ervaring met dit pakket? Of andere tips, money no problem trouwens. Zaten ook aan CheckPoint Firewall-1 te denken. Dit pakket wordt altijd aangeraden door iedereen, maar kost ook een hele boel meer dan BlackIce.

Al vast een prettig weekend, want ik heb het hier wel gezien. Tot vanavond! (bier)*D

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

• TAMW
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-05 17:59
Er is vrij weinig te configgen aan Black Ice dat heeft een voor- en een nadeel.
Voordeel: lekker simpel :)
Nadeel: Vaak niet geheel naar wens aan te passen :(

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:14
BlackICE Agent for Server lijkt me toch een ander verhaal hoor. Dat is echt een hele uitgebreide firewall.

Verwijderd

Als geld toch geen probleem is neem dan wat het meeste aangeraden wordt. CheckPoint Firewall-1 dus.

• TAMW
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-05 17:59
Daar sluit ik mij volledig bij aan.

• Zware Unit
Iemand ervaring met de SERVER-Versie? Ik heb ook gewerkt met Defender, maar nog nooit met de SERVER!

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

• Zware Unit
Iemand nog een Trial van BlackIce-Server of CheckPoint-One

Verwijderd

blackice defender is een van de slechtste firewalls ooit;
detecte belangrijke attack helemaal niet en trojans oid die als servertje spelen merkte hij niet eens op. lees: grc.com

een goede voor windoos is bv zonealarm, is een freeware versie van en een betaalde pro versie (die pro versie is echt goed).
heb je sub7 op je systeem? whocares, zonealarm moet je elk programma die een uitgaande verbinding maakt of als server speelt die rechten geven...sub7 (of welke trojan dan ook, ook) dus je weet altijd gelijk of je een trojan hebt...
Pagina: 1