Zo ja ... bevalt ie een beetje? De prijzen de laatste tijd zijn zoveel gezakt dat het misschien wel een interessant 'kaartje' is. Ofcourse heb ik al een miljoen (of misschien iets minder
) reviews gelezen, maar ik ben wel benieuwd naar de mening van jullie. Thanx alvast!
Hehe ... nee geen spijt maar gewoon ff kijken wat de mogelijkheden zijn
... En ruilen tegen je DDR ... lol ... je weet toch wat ik voor de G400 had eh? Als je nou een paar hondertjes erbij legt ...
Verwijderd
Ik zou het in ieder geval niet doen , ATI heeft de support voor Windows 2000 stopgezet . Er is dus geen fatsoenlijke driver te vinden .
Ja dat heb ik ook gelezen, maar ik heb al een tijdje Win2K gebruikt en het bevalt me niks. Wel lekker stabiel maar een stuk slomer en het vreet geheugen. Dus geen drivers voor Win2K is niet echt een groot probleem ... maar ik kijk wel wat het wordt. Als ik de G400 Max voor een goeie prijs kan verkopen doe ik het waarschijnlijk ... ik wil nou eenmaal altijd iets anders hebben dan de massa
... hoewel de massa het meestal wel bij het rechte eind heeft. Ik zie wel ... verder alles ok met m'n oude spulletjes?
Verwijderd
Euh , verkocht eigenlijk . Ik ga ook aan de Athlon denk ik , maar ik twijfel nog ff . Ik kan nu wel een Athlon 700 en een K7V/KA7 halen , maar zal je weer zien dat 1 week later de Socket A plankjes te koop zijn . Ach voorlopig doet de P650@838 het ook nog goed .
Haha, en dan vraag je waarom ik mijn G400 'al' weer weg doe
?. Mareh, je gaat toch niet een Athlon 700 kopen om je Coppermine 650@838 te 'upgraden' hé? Das niet echt een upgrade, tenzij je de Athlon vet kunt overclocken ...
Verwijderd
Nee die komt er gewoon naast ipv die Celeron natuurlijk . Kan niemand meer zeggen dat ik pro of anti wat dan ook ben .
Pagina: 1