iPad Air 2 Start niet meer op, Error code 9.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
iPad Air 2 start sinds enkele dagen niet meer op.
Alleen Apple logo komt in beeld, verder gebeurd er niets.
Herstellen/Bijwerken lukt niet via iTunes, ook niet als die in Recovery mode staat.
Elke keer de error; De iPad kan niet worden bijgewerkt. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan(9) in iTunes.
Je ziet ook alleen een teken dat je de iPad aan iTunes moet koppelen.
Verschillende systemen geprobeerd, dus Windows en OSX om het te verhelpen.

iOs: 12.0
iTunes: de laatste versie
OSX: High Sierra

Iemand idee/tips?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je zoekt naar itunes error 9 vind je al de nodige hints en tips, bijvoorbeeld SOLVED: How to fix iTunes error 9. Heb je dat al geprobeerd, en zo ja, wat was het resultaat?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Heb al bijna doorgelezen en geprobeerd.
Kabels, andere poorten.
Device blijft nu steeds terug komen met de Apple logo en dan weer uit en dan aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweazer
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-05 11:45
Een of meerdere dagen aan de lader leggen en dan aanzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-05 13:58
Ik heb hetzelfde probleem, het gebeurde na een update van iOS 8 naar iOS 12 (de iPad kwam ergens onder het stof vandaan). De update is nooit goed gelukt, en nu krijg ik dezelfde error. Recoveren en opnieuw proberen te updaten werkt niet. Alleen na resetten komt het Apple logo in beeld, daarna niets meer. Ook verschillende kabels geven geen oplossing. Vannacht heb ik heb de hele nacht laten liggen aan de PC met het bericht 'updating iPad', maar dat was vanmorgen helaas nog steeds het geval.