Hallo,
Onlangs een pd2700q monitor gekocht.
Dat is een 1440 p display 60hz, met 'out of the box' calibratie.
4ms, dus wel degelijk geschikt voor gamen.
Anyway:
Het volgende doet hem voor.
Als de pc in standbye gaat, en de schermen zwart worden/afgaan.
Als ik nadien de pc heropstart/uit die standbye modus haal, zie ik het volgende op het scherm van m'n Benq PD2700q scherm:
https://imgur.com/a/LfFFtF0
Zie vooral naar de eerste foto. Die genomen is met m'n smartphone. Want als ik een screenshot pak en deze bekijk op m'n 2de scherm (dat scherm aan de rechterkant) dan is de 'output'/Screenshot volledig normaal.
Ik kan enkel maar het scherm 'fixen' als ik m'n volledige pc heropstart via een hard reset.
Want zelfs als ik m'n benq PD2700q scherm afleg en terug aanleg heb ik een probleem: Ik krijg dan de melding 'no display input'.
Ligt het aan de displayport kabel?
Ligt dit probleem aan soort fabricage fout in het benq scherm?
Is het een software probleem/Geforce driver probleem?
Iemand die er een antwoord op heeft?
Onlangs een pd2700q monitor gekocht.
Dat is een 1440 p display 60hz, met 'out of the box' calibratie.
4ms, dus wel degelijk geschikt voor gamen.
Anyway:
Het volgende doet hem voor.
Als de pc in standbye gaat, en de schermen zwart worden/afgaan.
Als ik nadien de pc heropstart/uit die standbye modus haal, zie ik het volgende op het scherm van m'n Benq PD2700q scherm:
https://imgur.com/a/LfFFtF0
Zie vooral naar de eerste foto. Die genomen is met m'n smartphone. Want als ik een screenshot pak en deze bekijk op m'n 2de scherm (dat scherm aan de rechterkant) dan is de 'output'/Screenshot volledig normaal.
Ik kan enkel maar het scherm 'fixen' als ik m'n volledige pc heropstart via een hard reset.
Want zelfs als ik m'n benq PD2700q scherm afleg en terug aanleg heb ik een probleem: Ik krijg dan de melding 'no display input'.
Ligt het aan de displayport kabel?
Ligt dit probleem aan soort fabricage fout in het benq scherm?
Is het een software probleem/Geforce driver probleem?
Iemand die er een antwoord op heeft?