Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 866967

Topicstarter
Goedemiddag,

na een tijdje gebruik te hebben gemaakt van whatsapp heb ik besloten om mijn blauwe vinkjes weer te gaan gebruiken. nu is het zo dat sommige berichten een blauw vinkje krijgen als de persoon het bericht heeft gelezen en bij andere berichten een grijs vinkje ipv blauw (zie voorbeeld hieronder)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QJYpfhF.png

Heeft iemand toevallig een idee waar dit aan ligt?, of heeft de persoon deze berichten niet ontvangen (wat mij stug lijkt)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als dit een groep betreft, daar werken ze volgens mij anders dan 1:1. Dat denk ik doordat ik juist de vinkjes uit heb staan maar in een groep soms wel nog blauwe vinkjes voorbij zie komen. Geen idee waarom.

Maar ik zou zeggen: Trek je er niet zoveel van aan. Belangrijke zaken moet je gewoon niet via chat bespreken, dus als je echt wilt dat iemand je hoort, moet je diegene even bellen ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

1 grijs is verstuurt, 2 grijs is ontvangen, 2 blauw is gelezen. moet degene aan wie je stuurt het wel ingesteld hebben.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 866967

Topicstarter
Room42 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:04:
Als dit een groep betreft, daar werken ze volgens mij anders dan 1:1. Dat denk ik doordat ik juist de vinkjes uit heb staan maar in een groep soms wel nog blauwe vinkjes voorbij zie komen. Geen idee waarom.

Maar ik zou zeggen: Trek je er niet zoveel van aan. Belangrijke zaken moet je gewoon niet via chat bespreken, dus als je echt wilt dat iemand je hoort, moet je diegene even bellen ;)
Dat is juist het gekste want dit betreft geen groep, dit betreft een specifieke persoon, ik vond het alleen raar dat sommige berichten een blauw vinkje krijgen (in het begin) daarna grijze vinkjes (midden) en op het laatst weer blauwe vinkjes, je zou toch denken als de persoon de laatste berichten leest dat hij/zij de vorige ook heeft gelezen en dat er dus een blauw vinkje hoort te staan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:18

basvn

Breezand - NHN

Het zou kunnen dat, als je ze om 20.26 hebt aangezet, (blauwe vinkjes) dat het even duurt voor alles correct verwerkt is bij whatsapp.
En dat, als je nu een bericht verstuurd, het werk goed werkt

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:20

SuBBaSS

-has Ryzen

Anoniem: 866967 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:13:
[...]

Dat is juist het gekste want dit betreft geen groep, dit betreft een specifieke persoon, ik vond het alleen raar dat sommige berichten een blauw vinkje krijgen (in het begin) daarna grijze vinkjes (midden) en op het laatst weer blauwe vinkjes, je zou toch denken als de persoon de laatste berichten leest dat hij/zij de vorige ook heeft gelezen en dat er dus een blauw vinkje hoort te staan. :)
Niet echt een technische oplossing voor je maar: doe jezelf een lol en probeer aan die warrige statussen van Whatsapp geen conclusies te verbinden.
Dat gedoe of er wel of niet een blauw vinkje staat (aka "Je hebt hem WEL gelezen!") heeft mij bijkans een relatie gekost. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:29
Wat ook nog kan is dat de persoon het volledige bericht (laatste) op het beginscherm heeft gelezen. Op een iPhone te doen door het bericht even langer vast te houden.
Dan is die wel volledig gelezen, maar de rest alleen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Berichten die gelezen worden vanaf de notificatie (dus zonder WA zelf te openen) blijven ook grijs.
Wel apart dat er tussenliggende berichten grijs blijven.

Maar met hierboven, niet veel van aantrekken.

Gero71 is nu bijna een maand WhatsAppFree *O*

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 262853 op 24-10-2018 15:02 ]

Pagina: 1