Toon posts:

Logo Photoshop 6

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Iedereen,

Ik heb het volgende logo mn eerste logo en mn eerste keer dat ik photoshop 6 gebruik, want ik gebruikte eerst fireworks maar wilde photoshop ook wel eens gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://www.stealthdm.f2s.com/images/logo.jpg

Dit is dus het resultaat, zijn er nog opmerkingen of comentaar want ik mis er denk nog wat aan alleen kom ik er niet op wat.

Alvast Bedankt!!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:33

Tim Schuhmacher

abasios

Tis niet echt een spektakel.

Standaard effectje voor tekst: bevel, outlines.

Verwijderd

ik vind die koe wat minder

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

centreren zuigt ook imho

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Underscore
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11-2017
OK.

Scanlines en bevels en strokes zijn allemaal niet geliefd in de design-community. Voor de onwetende ziel ziet het er niet verkeerd uit. Een grafisch persoon moet er waarschijnlijk even om glimlachen. Een logo is over het algemeen ook wat duidelijker. Wat je hier hebt is voornamelijk tekst. Ik zou dus ook aanraden om Illustrator eens in te duiken en bijvoorbeeld de roos te vectorizen, om er zo een leuker en eigener plaatje van te maken.

<edit> Tulp, whatever.. </edit>

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor de reacties en het was mn eerste projectje he maar ik zal het uiteindelijk resultaat er ook opzetten, illustrator heb ik ook zal er ook eens in gaan duiken, als er nog opmerkingen zijn , ze mogen nog geplaatst worden >:)

Verwijderd

hej,

je moet bij die koe ff wat blur doen zodat het plaatje niet zo uitgeknipt lijkt. Dan ziet het er al minder onprof. uit. Voor de rest maak je veel gebruiken van kleuren en schaduw alleen dat zien we niet terug in de koe probeer daar bv. een ander plaatje voor te vinden.. En natuurlijk de lettertype effectjes kunnen echt niet. Probeer eens met illustrator of een ander vector-based proggie zelf wat letters in elkaar te zetten. en probeer daar dan met photoshop weer eens wat leuke dingen me te doen.

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 16:22 schreef Underscore het volgende:
Een logo is over het algemeen ook wat duidelijker. Wat je hier hebt is voornamelijk tekst.
Dit lijkt meer op een banner :)

Maar euh Underscore heeft wel gelijk een logo is meestal wat 'simpeler' misschien dat iemand die url nog heeft van die russische (:?) site met logo's -> kan hij inspiratie op doen.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19

Pelle

🚴‍♂️

Op vrijdag 20 juli 2001 20:35 schreef Larkie het volgende:
misschien dat iemand die url nog heeft van die russische (:?) site met logo's -> kan hij inspiratie op doen.
Waarom heb je daar die site voor nodig dan? Als je om je heen kijkt dan sterft het al van de logo's...
Mocht je toch nog geinteresseerd zijn: http://www.logo.nino.ru/

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 20:31 schreef YoungInnovations het volgende:
hej,

je moet bij die koe ff wat blur doen zodat het plaatje niet zo uitgeknipt lijkt. Dan ziet het er al minder onprof. uit.
het leukste zou denk ik zijn een gaussian van 1 pixel, en dan zoomende blur erop, dat die koe half naar achter gaat zeg maar :)

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 20:41 schreef Pelle het volgende:

[..]

Waarom heb je daar die site voor nodig dan? Als je om je heen kijkt dan sterft het al van de logo's...
Mocht je toch nog geinteresseerd zijn: http://www.logo.nino.ru/
Ja maar dan hoef je niet om je heen te kijken natuurlijk en heb je er iets meer als wanneer je om je heen kijkt (tenminste hier wel) :)

• gpex
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-06 22:19

gpex

Pex voor intimi

Op vrijdag 20 juli 2001 16:21 schreef drm het volgende:
centreren zuigt ook imho
What about your user icon... >:)

Show me the money.The Pexman always checks twice...
-=System=-

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 16:22 schreef Underscore het volgende:
OK.

Scanlines en bevels en strokes zijn allemaal niet geliefd in de design-community
Zou je denken? ik denk het niet, het ligt eraan hoe je het gebruik, het gebruik van scanlines kan erg cool zijn, zie maar de pics op de cnet sites, stroke kan heel handig zijn als je draden wilt tekenen, en een outerbevel, layer op multiply, blur op 2, kleur op zwart ziet er ook wel leuk uit hoor :)

• Underscore
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11-2017
Het ziet er inderdaad 'wel leuk uit'. Het is wel afgezaagd, helemaal als je ze allemaal in 1 ontwerp gebruikt.

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Daar ben ik het dus ook nou niet bepaald mee eens. Scanlines kunnen heel leuk maar vooral goed staan indien je ze een andere blending method geeft. Overlay bijvoorbeeld. Ik heb het ook hier op toegepast met overlay :)

Verwijderd

Ik vind die zwarte achtergrond met scanlines ook wel mooi. Hoe maakt je die? Mailen doen we allemaal naar rondebruijn@yahoo.com Ik heb de programma's al. B-)

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op zaterdag 21 juli 2001 22:10 schreef gang-ster het volgende:
Ik vind die zwarte achtergrond met scanlines ook wel mooi. Hoe maakt je die? Mailen doen we allemaal naar rondebruijn@yahoo.com Ik heb de programma's al. B-)
?

Verwijderd

Topicstarter
nog meer mensen die reacties hebben?

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Beetje matig, beetje filter frenzy, je moet er voor zorgen dat mensen niet direct kunnen zeggen van: zo is dat gemaakt en deze plugins/filters/effects heeft hij gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
oke thx daar kan ik wat mee doen

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:09
ik zat zelf te denken aan de scan lines wat minder zodat het groen er wat mooier uitkomt.

+ als het mischien mogelijk is (tis wat geklooi met layers maar moet wel te doen zijn) dat je een blad door die B heen doet.

Dat lijkt mij wel leuk :)

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 22:19 schreef prototype het volgende:

[..]

?
hji bedoeld de achtergrond van je site waarschijnlijk, gewoon dat plaatje naar em mailen dus ;)

btw ik vind je site niet echt fantastisch, je moet vooral de text onder wat duidelijker maken, want het is moeilijk te lezen

Verwijderd

sorry maar ik noem dit niet echt een logo, of tenminste geen goed logo :/
ik bedoel, een logo is iets meer dan een vakje met de naam erin en een leuke achtergrond...
als bedrijf wil je door je logo herkent worden, een logo presenteerd je zeg maar...
kijk hier maar eens boven... GOT-logo :) dat is toch heel wat anders dan wat jij daar laat zien, maarja ok, het is je eerste werk ;) hoop dat ik je wat heb kunnen helpen :)

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:31
ziet eruit als een banner

Verwijderd

Topicstarter
O ja , de site die nu nog erop staat is de oude dit logo hoorde dus op de nieuwe site te staan die dus binnenkort ook online komt te staan. Ik heb nu dat startpagina gedoe onder de beemster weggehaald, want dat stoorde me want dat leek het dus meer op een banner, ik ga straks nog wel ff proberen een blad over de B ofzo te krijgen dat lijkt me een leuk idee, nog meer idee-en met dit idee? en is de koe storend of niet of is het wel grappig?

Groeten Stefan

Verwijderd

..ziet er erg standaard uit, ik mis de degradaties. en wat ik al helemaal niet begrijp is wat die koe daar doet, gaat het soms om een kinderboerderij of een koeienstal :? . geen affiniteit met thema, het gaat toch om een polder??....

Verwijderd

Topicstarter
Het klopt het gaat over een polder, maar in ons logo staat dus een koe, hoewel dit wel een andere koe is.

BTW wat zijn degradaties?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Knap hoor om een bejaard topic met zo'n comment omhoog te schoppen.. niet de bedoeling maar wist je vast wel na het lezen van de FAQ's

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.