Toon posts:

[WIN10] update 1809 kan niet gevonden worden.

Pagina: 1
Acties:

• ShiftingDutchy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-10-2022
Hallo,

Ik zou graag mijn pc van 1803 naar 1809 willen updaten.
Helaas is het zo dat als ik op de knop 'naar updates zoeken' klik, er komt te staan 'Uw pc is bijgewerkt'.

Ik heb 60 gb vrije ruimte op mijn C schijf, dus dat zou het probleem niet moeten zijn.

Met vriendelijke groet,

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:22
Ik denk dat hij er nog niet is.
Met Microsoft Updates wordt hij sowieso gefaseerd uitgeleverd.
Maar als je op onderstaande link kijkt krijg je ook nog gewoon de April update aangeboden

https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

Check dit en help mee!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 22:11
De 1809 update is ingetrokken. Mocht je echt tegen het advies in per se 1809 nodig hebben (voor een refresh ofzo) pak dan de Windows/Office download tool van Heidoc, daar staat ie nog op

Share and Enjoy!

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:22
Of installeer 1803 en wordt Windows Insider, kun je een nog nieuwere build proberen :p

Check dit en help mee!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:06
Microsoft werkt momenteel weer aan 1809 na issues met data. Lees de blog van John Cable / Director of Program Management, Windows Servicing and Delivery maar eens.

https://blogs.windows.com...ased-to-windows-insiders/

👩‍🚀 -> Astronauts use Linux because you cant open Windows in space <- 🚀

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee