Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Jannigf
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 12-11 12:06
Mijn vraag:
Ik ben op zoek naar een goede sport tracker om te dragen tijdens de ijshockey liefst een soort horloge model. Hij mag dan ook niet te groot zijn aangezien ik hem een beetje moet kunnen wegsteken onder mijn handschoen (die voor een degelijk grote portie over mijn pols uit steekt).

De tijd of iets anders hoef ik er niet hoog nodig op te kunnen zien, maar is natuurlijk wel een pluspunt als het kan :)

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik heb nog niets geprobeerd en zoek graag eerst wat advies vooraleer ik iets aankoop.

Wat heb ik al gevonden:
Het meeste wat ik natuurlijk zie opduiken is de befaamde FITbit. Maar ik weet niet of dat die goed samen werkt met de google fit (die namelijk de sport schaatsen kan tracken). Wat overigens vrij goed werkt met mijn gsm als ik ga vrij schaatsen. Maar ik kan moeilijk mijn gsm me nemen tijdens de hockey natuurlijk :>

Jannigf wijzigde deze reactie 24-10-2018 10:29 (0%)
Reden: typo's

Alle reacties

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Dit is meer een Wearable, dus tikje van Sport -> WAO

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True