Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Mus91
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 23-06 22:49
Ik zoek een opvolger voor mijn huidige telefoon: lg g4. Momenteel valt hij telkens uit bij een actie (bijv, bellen, foto maken etc), en is de accu in één keer leeg, terwijl daarvoor nog bijvoorbeeld de batterij voor 30% vol was. Of is accu vervangen nog een optie?

Wat is je budget? Max 400 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk de camera vind ik belangrijk, accuduur ook redelijk belangrijk (een dag volhouden zou fijn zijn).

Wat heb je zelf al gevonden?
Lg g6 - nu voor 277 euro
Samsung s8 - 425 euro
Honor 10 - 339 euro

Ik twijfel voornamelijk over deze 3, ben eigenlijk wel klaar met Lg, maar vind het prijsverschil tussen de s8 en g6 groot. Is de s8 t.o.v lg g6 zijn prijs waard? Honor 10 staat er ook tussen, qua camera ook goed en batterij eveneens. Kan alleen hier nog weinig gebruikerservaringen vinden.

Welke telefoon raden jullie aan?

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Nu online
Voor nog geen 17 Euro heb je een nieuwe acvu, dus je kunt het proberen die eerst te vervangen?

pricewatch: LG G4 accu (compatible)

Wil je wat anders zou ik een Nokia 7 plus overwegen met Android One, regelmatig updates, en kaal dus snel. Verder is het compleet met NFC voor mobiel betalen, stevige metalen behuizing, etc.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True