Ik zoek een opvolger voor mijn huidige telefoon: lg g4. Momenteel valt hij telkens uit bij een actie (bijv, bellen, foto maken etc), en is de accu in één keer leeg, terwijl daarvoor nog bijvoorbeeld de batterij voor 30% vol was. Of is accu vervangen nog een optie?
Wat is je budget? Max 400 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk de camera vind ik belangrijk, accuduur ook redelijk belangrijk (een dag volhouden zou fijn zijn).
Wat heb je zelf al gevonden?
Lg g6 - nu voor 277 euro
Samsung s8 - 425 euro
Honor 10 - 339 euro
Ik twijfel voornamelijk over deze 3, ben eigenlijk wel klaar met Lg, maar vind het prijsverschil tussen de s8 en g6 groot. Is de s8 t.o.v lg g6 zijn prijs waard? Honor 10 staat er ook tussen, qua camera ook goed en batterij eveneens. Kan alleen hier nog weinig gebruikerservaringen vinden.
Welke telefoon raden jullie aan?
Wat is je budget? Max 400 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk de camera vind ik belangrijk, accuduur ook redelijk belangrijk (een dag volhouden zou fijn zijn).
Wat heb je zelf al gevonden?
Lg g6 - nu voor 277 euro
Samsung s8 - 425 euro
Honor 10 - 339 euro
Ik twijfel voornamelijk over deze 3, ben eigenlijk wel klaar met Lg, maar vind het prijsverschil tussen de s8 en g6 groot. Is de s8 t.o.v lg g6 zijn prijs waard? Honor 10 staat er ook tussen, qua camera ook goed en batterij eveneens. Kan alleen hier nog weinig gebruikerservaringen vinden.
Welke telefoon raden jullie aan?