Heb een pricewatch: LG OLED55C8PLA Zwart met een pricewatch: Marantz NR1506 Zwart. Ik ontvang TV signaal via een Entone decoder van Caiway. Als mediaspeler heb ik een pricewatch: OSMC Vero 4K 16GB.
Alles is als volgt aangesloten:
De Entone gaat in een aparte HDMI aansluiting achter de Receiver. De Vero 4k ook.
Loopt 1 kabel via ARC naar de TV, daar ook ARC.
Het geluid heeft het altijd gedaan, maar sinds ik maandag de Vero 4k heb aangesloten doet het geluid van de Entone decoder het niet meer. Ik heb wel geluid van de Vero 4k. Ik meen te zien dat er een update is geweest voor de receiver, maar weet dit niet zeker.
Met bovenstaande setup geeft de receiver in ieder geval geen geluid voor de Entone, alleen beeld.
Als ik de HDMI kabel van de entone direct in de tv doe geeft deze wel geluid via de receiver, tevens beeld. Dit zorgt er echter voor dat ik een extra kabel heb bungelen en is dus minder netjes.
Wat ik heb geprobeerd:
- Andere HDMI ingang geprobeerd bij de receiver
- Vero 4k loskoppelen
- aan/uitzetten apparatuur
- Instellingen in Entone gezocht, maar stond niets wat werkte
- zoeken naar mogelijke instellingen om te togglen op de receiver, maar niets gevonden
Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
Alles is als volgt aangesloten:
code:
1
2
3
4
5
6
| Entone >>>>>>>>>>>>> Receiver <<<<<<<<<<< Vero 4k+ ^ ^ ^ ^ TV |
De Entone gaat in een aparte HDMI aansluiting achter de Receiver. De Vero 4k ook.
Loopt 1 kabel via ARC naar de TV, daar ook ARC.
Het geluid heeft het altijd gedaan, maar sinds ik maandag de Vero 4k heb aangesloten doet het geluid van de Entone decoder het niet meer. Ik heb wel geluid van de Vero 4k. Ik meen te zien dat er een update is geweest voor de receiver, maar weet dit niet zeker.
Met bovenstaande setup geeft de receiver in ieder geval geen geluid voor de Entone, alleen beeld.
Als ik de HDMI kabel van de entone direct in de tv doe geeft deze wel geluid via de receiver, tevens beeld. Dit zorgt er echter voor dat ik een extra kabel heb bungelen en is dus minder netjes.
Wat ik heb geprobeerd:
- Andere HDMI ingang geprobeerd bij de receiver
- Vero 4k loskoppelen
- aan/uitzetten apparatuur
- Instellingen in Entone gezocht, maar stond niets wat werkte
- zoeken naar mogelijke instellingen om te togglen op de receiver, maar niets gevonden
Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?