Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Subwoofer werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JermainG17
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 25-10-2018
Mijn vraag

Ik heb een paar dagen geleden een 2e hands subwoofer gekocht( is nog getest voordat ik heb kochtte!) nou heb ik dus mijn kabels getrokken in de auto.

mijn voedingskabel zit op de plus van de accu naar de versterker. Mijn remote kabel zit aan mijn steering wheel remote. En mijn grond kabel zit in de kofferbak aan de chassis. Mijn rca kabels achterin mijn radio naar de versterker toe.
Wat raar is dat het groene lampje wel gewoon brand als ik de auto start maar helaas geen geluid waar kan dit aan liggen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Het gaat om de subwoofer van Fusion EN-AW1121
Ik rij zelf een peugeot 206 xs quicksilver 1.6
Radio=jvc kd-r871bt
at ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Tiagoo
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 16:11
Waren de kabels nog van de oude set of heb je nieuwe kabels gekocht?

• JermainG17
Tiagoo schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:15:
Waren de kabels nog van de oude set of heb je nieuwe kabels gekocht?
Ik heb een compleet nieuwe set gekocht van caliber🤔

[Voor 60% gewijzigd door JermainG17 op 24-10-2018 11:20]

• Tiagoo
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 16:11
JermainG17 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:19:
[...]

Ik heb een compleet nieuwe set gekocht van caliber🤔
Heb je toevallig een foto van de versterker hoe je alles hebt aangesloten? Als het nieuwe kabels zijn lijkt het me niet dat die stuk zijn :P

• JermainG17
Tiagoo schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:28:
[...]

Heb je toevallig een foto van de versterker hoe je alles hebt aangesloten? Als het nieuwe kabels zijn lijkt het me niet dat die stuk zijn :P
Ik ben nu helaas op het werk maar ik zal straks meteen een paar foto's maken. Snap er echt niks meer van🤔

[Voor 54% gewijzigd door JermainG17 op 24-10-2018 11:32]

• Mdrpdr
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 11-06 15:04
Je steeringwheel remote kabel kan zomaar een andere kabel zijn dan de remotekabel die je nodig hebt om je woofer aan en uit te laten schakelen. Maar je zegt dat het lampje wel brand als je je auto aan zet...

Verder zou je kunnen kijken of je versterker opties heeft voor low- mid - all passthrough. Deze opties zouden je radio ook kunnen hebben. Hier mee spelen heeft voor mij gewerkt toen ik een soortgelijk probleem had.

• JermainG17
Mdrpdr schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:43:
Je steeringwheel remote kabel kan zomaar een andere kabel zijn dan de remotekabel die je nodig hebt om je woofer aan en uit te laten schakelen. Maar je zegt dat het lampje wel brand als je je auto aan zet...

Verder zou je kunnen kijken of je versterker opties heeft voor low- mid - all passthrough. Deze opties zouden je radio ook kunnen hebben. Hier mee spelen heeft voor mij gewerkt toen ik een soortgelijk probleem had.
Volgensmij had ik dat all op through gezet maar ik zal straks nog wel ff kijken.

• JermainG17
Tiagoo schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:28:
[...]

• geenwindows
  • Registratie: november 2015
  • Niet online
check je radio instellingen eens, zou me niks verbazen dat de sub-out niet ingeschakeld is.
ten 2e, koppel je remote controller eens af, soms kunnen die gek doen. (doe dit wel wanneer je versterker uit staat)

Fan van: Unraid. Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

• JermainG17
geenwindows schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:18:
check je radio instellingen eens, zou me niks verbazen dat de sub-out niet ingeschakeld is.
ten 2e, koppel je remote controller eens af, soms kunnen die gek doen. (doe dit wel wanneer je versterker uit staat)
Dit geprobeerd maar heeft helaas geen effect🤔

[Voor 75% gewijzigd door JermainG17 op 24-10-2018 19:18]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True