Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• stekun
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 05-12-2018
Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar in ear buds om mee te sporten maar twijfel erg welke het beste bij mij past.
Ik heb nu een bedrade headset, soundmagic E 10. Ik hou enorm van het warme harde geluid met de diepe bas. Met name tijdens het hardlopen.
Ik heb enige earbuds op het oog: Bose soundsport wireless, Jabra elite 65 t, Jabra Run.
Ik lees echter veel verschillende reviews en weet niet welke nou het beste in de buurt komt van mijn huidige set.
Ik ben niet echt geïnteresseerde in extra functies , als hartslagmeter etc. Ik wil gewoon een mooi diep geluid en de pasvorm moet ook wel ok zijn.

Wat zijn jullie ervaringen? (en andere suggesties zijn ook altijd welkom hoor)

...

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies, AUD > CEA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• gekkemarc
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 11-06 21:47
Ik heb enkele maanden geleden de bose soundsport free gehaald en deze bevallen mij heel goed. Ik heb ze niet vergeleken met andere oortjes. Meteen deze gekocht en geen spijt van gehad.
Deze oortjes gebruik ik voor het sporten en ze blijven perfect zitten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True