Toon posts:

Internet history in een bedrijf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan een bedrijf nou precies zien wat je allemaal met internet kazaa napster etc hebt gedownload?
en zo ja gaan ze dan echt iedereen controleren die in dat bedrijf internet heeft?

wil namelijk films downloaden maar als het bedrijf erachter komt ben ik dus denk ik wel weg en dat wil ik niet want ja mijn stage plek is wel erg lekker :)

Verwijderd

Ik persoonlijk vind dat je het gewoon niet kunt maken om met warez en andere illegale troep te klooien op je werk.
En ja ze kunnen alles monitoren, waarschijnlijk doen ze dat totaal niet.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:05
Eerste tip: doe het niet!
Je zal niet de eerste zijn die vanwege dat soort zaken eruit geschopt wordt. Over het algemeen is het niet zozeer het dataverkeer als wel dat je een server-achtige applicatie binnen het bedrijf hebt geinstalleerd. (Ook al zit dat weer achter een firewall etc.)

Ik weet niet welk bedrijf je zit (kun je dat noemen?), maar van mijn afstudeerplek kan ik je wel verzekeren dat er strikt met security wordt omgegaan. Ik had een keer m'n winamp audio stream 3x 24uur aan laten staan en toen kreeg ik toch wel de vraag waarmee ik zoveel bandbreedte genereerde :) Bleek overigens geen enkel probleem als het maar 's nachts ff uitgezet werd.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja het zit zo bijna alle mensen hier hebben Napster erop staan maar niemand mag downloaden dat mag pas na 18:00 vanwege inderdaad de bandbreedte verder wil ik gewoon wat muziek hebben want op curacao * mijn stage plek :P * zijn de cd's 50 a 75 NAFL en 1 Nafl = 1,39fl dus dat vind ik te prijzig om te kopen