Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gezoem en ruis bij Nintendo Switch in dock..

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• OnlyNeedJuan
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 09-11-2018
Ik heb laatst een 3.5mm Jack male-to-male kabel aangeschaft om mijn switch in te pluggen in mijn in-line van mijn PC, zodat ik zowel mijn Switch als mijn PC tegelijkertijd door mijn headset kan laten lopen. Helaas is het zo dat, zodra ik mijn Switch in de dock zet, dat er een vervelend en luid gezoem bij het geluid komt.

Ik had al een beetje onderzoek gedaan, en waarschijnlijk ligt het er aan dat mijn stopcontacten niet geaard zijn, maar hier is geen oplossing voor met hoe mijn setup is (ik kan hem niet verplaatsen).

Nou vroeg ik mij af of een "ground loop noise isolator" zou werken, en of die hier nog goed te krijgen zijn (de enige die ik kon vinden was via Amazon, en ik heb niet zo'n goeie ervaring met Amazon, dus als er een nederlands bedrijf een alternatief kan bieden zou dat fijn zijn).

Weet iemand wat ik specifiek zou kunnen halen wat werkt voor mijn setup?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True