Toon posts:

Erm VAAG (geforce DDR)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m'n Creative Annihilator Pro overgeclocked (145/340) en hij is in 3dmark2000 slomer als met standaard frequenties?!

Hoe kan dit?

En nog een vraagje wat zijn de beste/snelste detonator drivers voor win9X

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:35
Wat je hierboven beschrijft komt me bekend voor:

Ik heb hiervoor verschillende theorieën:

1. Als je hem tever overclocked komen er een heleboel foute berekeningen die hij somehow dedecteerd en weer opnieuw gaat doen => resultaat slechtere prestaties.

2. Aangezien ik dit nog nooit hebt gehad met de asus drivers en wel bij de detonator drivers heeft nvidia een safity check ingebouwd om te warme/overgeclockte kaarten te beschermen.

3. Iets heel erg anders...

-----
Optie 2&3 lijken mij het meest waarschijnlijk maar dat is natuurlijk geen garantie dat het de waarheid is.

Verwijderd

Ik zou wel voorzichtig maar tot 135/330 gaan (heel veel verschil zal het toch niet uitmaken - toch niet meer dan 4-5 fps in Q3A).

Verwijderd

schijnt dat 5.13 redelijk rap is en de OpenGL ICD van 5.22 is ook OK (nvogl dinges ?). Dus die drop je er gewoon bij :)

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
je hebt het ook wel met busspeeds met 75 bus haal je hogere marks dan met 83 bus ik vind het ook nogal vaag. als ik men videokaart opklok (viper 550) de core 15 mhz omhoog de memory 10 mhz. merk ik daar geen puntje van in 3dmark 2000. helemaal noppes. kom eerder lager uit.