Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Een IP Camera zonder kabelbundel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jeroen3
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21:06
Ik dacht wel even snel een outdoor* IP camera (<€200~) te kunnen bestellen, maar dat blijkt lastiger dan gedacht.
De keuze is in eerste instantie al beperkt doordat het moet werken met Synology Surveillance Station.

Maar daarna moet deze aan de buitenmuur van het huis, en alle camera's hebben een grote vaste kabelbundel met ik weet niet hoeveel soorten plugjes eraan. Waarom?

Ik zoek gewoon een POE camera waar je alleen netwerkkabel in hoeft te steken. Dan hoef je namelijk geen gat van drie centimeter in je buitenmuur te boren.

Axis heeft deze, maar die werken alleen met een Axis NVR. Hikvision lijkt deze te hebben, maar als je even verder zoekt zit ook hier weer een kabelbundel aan.

Zoek ik te laag in prijs, is de bundel stiekem toch los te koppelen, of begrijpen de IP camera fabrikanten de markt niet goed?

*buiten, wel overdekt.

Beste antwoord (via jeroen3 op 24-10-2018 21:07)

• Puch-Maxi
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 12:26
Kwestie van de bijbehorende kabeldoos toepassen :).
Zie bijvoorbeeld: https://us.hikvision.com/en/products/accessories/brackets

My favorite programming language is solder.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Puch-Maxi
Kwestie van de bijbehorende kabeldoos toepassen :).
Zie bijvoorbeeld: https://us.hikvision.com/en/products/accessories/brackets

• jeroen3
Die dingen heb ik dus compleet gemist. Daarmee moet het wel lukken denk ik.

• Puch-Maxi
Toevallig heb ik onlangs een aantal PoE IP-camera's van Hik opgehangen, zodoende moest ik toen ook een gat van minimaal 25mm boren in trespa.

• Theo74
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 19:29
Ik had onlangs een HIkvision camera waar onderop alleen een RJ45 connector zat, in de behuizing van de cameramodule. Dus geen losse kabels die er uit bengelden.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

• jeroen3
@Theo74 Welke camera was dat?

• Theo74
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 19:29
@jeroen3 De DS2CD2725FWDIZS28

[Voor 82% gewijzigd door Theo74 op 25-10-2018 15:13]

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

• DeBe
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 21:01
Alle varifocale motorzoom modellen van Hikvision in de EasyIP 2.0+ en de 3.0 serie hebben een ingebouwde connector box. Geen kabelbomen meer, ideaal! :)

• jeroen3
Ik heb uiteindelijk een Dahua IPC-HDBW1320EP-028B met DH-PFA136 montage box gekocht.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True