als ik mijn Radeon op mijn TV aansluit dan krijg ik 3 scrollende balken in mijn TV beeld welke of ///////// is en naar rechts scrold, of \\\\\\\\\\\ is en naar links scrolled, heeft iemand enig idee hoe dit komt? Zou het kunnnen dat mijn brakke audiosonic teevee het niet helemaal snapt?
of is mijn Radeon brak? misschien iets anders?
de kabel zal het niet zijn want daar heb ik er drie verschillende van geprobeerd, als je aan de scart stekker prutteld en rammelt dan word het erger of iets minder maar nooit helemaal weg, als je het erger maakt dan verandert ook de rest van de kwaliteit van het beeld drastisch, maar zodra het beeld zo goed als perfect is blijven die balke wel, iemand een ideetje?
of is mijn Radeon brak? misschien iets anders?
de kabel zal het niet zijn want daar heb ik er drie verschillende van geprobeerd, als je aan de scart stekker prutteld en rammelt dan word het erger of iets minder maar nooit helemaal weg, als je het erger maakt dan verandert ook de rest van de kwaliteit van het beeld drastisch, maar zodra het beeld zo goed als perfect is blijven die balke wel, iemand een ideetje?
Breek je nek voorzichtig