Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuw game systeem 1440p RTX2080

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• timmehhhhh
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 23-05 13:00
Hallo Tweakers,

Mijn jeuk naar een game pc wordt steeds erger.
Wil graag een nieuw systeem met 1440p en de nieuwe RTX2080.
Hoewel het mij altijd weet te boeien ben ik nog op veel gebieden echt een newbie.
Graag zou ik met advies van jullie tot een waardig game systeem willen komen.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen op Ultra settings op een 1440p monitor.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 2000 euro zat ik aan te denken zonder monitor.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nee niks.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
RTX2080 kaart, met Ryzen 7 2700x cpu, 16 GB ram, voeding, moederbord, 500GB m2 SSD.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Geen voorkeur. Sta zeker open voor suggesties.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Het moet niet te lawaaierig zijn, PC komt in de woonkamer te staan. Zou graag RGB verlichting in de kast willen maar vraag mij af of ik beter een standaard kast kan nemen en daarbij RGB fans erbij neem of gelijk een RGB kast te nemen als de airflow en de fans goed zijn?

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Maximale prestaties is wel wat ik zoek in het systeem ja.

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Graag wil ik advies bij het bouwen tot een mooi krachtig RGB game pc met de nieuwst RTX 2080 kaart.
Welke RTX2080 kaart moet ik nemen bijvoorbeeld? van Asus of MSI of een ander merk?

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed€ 322,50€ 322,50
1MSI B450 Tomahawk€ 109,-€ 109,-
1MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio€ 919,-€ 919,-
1Fractal Design Define R6 Tempered Glass Black€ 116,-€ 116,-
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15€ 138,95€ 138,95
1BitFenix Whisper BWG550M€ 87,85€ 87,85
1Crucial MX500 m.2 500GB€ 85,50€ 85,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.778,80

Hoor graag van jullie Tweakers wat beter kan :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True