Mijn vraag
Ik ben zowat al paar uur aan het zoeken, maar kan het maar niet vinden. Wie o wie zou mij kunnen helpen met het vinden van die teflon strips plakkertjes w/e onder mijn muis?
Muis is een G5 en hij zit zo geweldig in de hand en wil hem niet kwijt. Echter scroll deed het niet en heb hem open gehaald. Dacht mooi rond gaatje doorprikken en fixen en weer gaan. Echter blijft vaak "hangen" aan muismat
. Dusja plakkertjes er afgehaald dan geprobeerd... Uhm,, het glijdt niet meer echt soepel meer... hehe... Weet iemand waar ik die plakkertjes kan halen? Desnoods van die zelfknip dingen als die er zijn? Wil dat mijn muis weer heerlijk glijdt over de muismat.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Logitech laser G5 muis
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nou, flesje teflon op plastic spuiten
. Ik heb die plakkertjes nergens kunnen vinden en zo even nieuwe G5 kopen... Werkt helaas niet.
Ik ben zowat al paar uur aan het zoeken, maar kan het maar niet vinden. Wie o wie zou mij kunnen helpen met het vinden van die teflon strips plakkertjes w/e onder mijn muis?
Muis is een G5 en hij zit zo geweldig in de hand en wil hem niet kwijt. Echter scroll deed het niet en heb hem open gehaald. Dacht mooi rond gaatje doorprikken en fixen en weer gaan. Echter blijft vaak "hangen" aan muismat

Relevante software en hardware die ik gebruik
Logitech laser G5 muis
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nou, flesje teflon op plastic spuiten