Ok willen jullie dit even verbeteren voor mij.
Het idee is het volgende:
-case spuiten maar niet helemaal enkel een zwarte strook vooraan over de floppy en over de baybus.Aan de zijkanten loopt die strook naar beneden en ze verdwijnt onderin de kast.
-op de zijkanten bovenaan een logo (weet nog niet wat).Het zelfde logo ook in het klein op de voorkant van de case.
-na het spuiten alles afwerken met een doorzichtige lak
-4 extra fans met bijhorende fingerguards.
1 midden onderaan (zuigt lucht)
1 ter hoogte van de proc en de videokaart(zuigt lucht)
2 achteraan boven (blazen lucht)
-fans samen laten komen in 2 fanbussen en 1 baybus (12v/off/5v met 2leds (voor elke fan 1 schakeling)).Baybus zwart gespoten en met 4 blauwe en 4 groene ledjes
-alle ledjes vervangen door blauwe (en waar er een duidelijk verschil moet zijn ook met groene)ledjes
-keyboard ledjes vervangen door blauwe
-volumeknop van mijn geluidsinstallatie inwerken in het plaatje van mijn baybus
-verlichte casebadge (indien betaalbaar met blauwe ledjes)
-alles gemonteerd in een maxi tower
Is dit iets of botsen de luchtstromen te veel tegen elkaar?
Kan er mij iemand zeggen wat die blauwe ledjes eigenlijk kosten (Belgische frank)
Het idee is het volgende:
-case spuiten maar niet helemaal enkel een zwarte strook vooraan over de floppy en over de baybus.Aan de zijkanten loopt die strook naar beneden en ze verdwijnt onderin de kast.
-op de zijkanten bovenaan een logo (weet nog niet wat).Het zelfde logo ook in het klein op de voorkant van de case.
-na het spuiten alles afwerken met een doorzichtige lak
-4 extra fans met bijhorende fingerguards.
1 midden onderaan (zuigt lucht)
1 ter hoogte van de proc en de videokaart(zuigt lucht)
2 achteraan boven (blazen lucht)
-fans samen laten komen in 2 fanbussen en 1 baybus (12v/off/5v met 2leds (voor elke fan 1 schakeling)).Baybus zwart gespoten en met 4 blauwe en 4 groene ledjes
-alle ledjes vervangen door blauwe (en waar er een duidelijk verschil moet zijn ook met groene)ledjes
-keyboard ledjes vervangen door blauwe
-volumeknop van mijn geluidsinstallatie inwerken in het plaatje van mijn baybus
-verlichte casebadge (indien betaalbaar met blauwe ledjes)
-alles gemonteerd in een maxi tower
Is dit iets of botsen de luchtstromen te veel tegen elkaar?
Kan er mij iemand zeggen wat die blauwe ledjes eigenlijk kosten (Belgische frank)