Na het nodige behang trekken kwam ik bij de koof aan waar wij 3 spotjes in hebben zitten. Altijd als wij op de stoelen zaten en de wind stond verkeerd dan kwam een overmachtige tocht door de spotjes naar beneden. Dus nu was het behang verwijderen zover dat de koof aan de beurt was. Dit gedaan met de hamer door de gips plaat heen om te zien waar de tocht vandaan zou kunnen komen.
Nou dit werd allemaal snel duidelijk helaas.
Grote spleet van 2..3 cm over de breedte van de koof (3..4m) welke gewoon open is naar buiten. Altijd leuk.
Ik zoek wat ideeen om dit zo goed mogelijke op te lossen. Het zit nu even tijdelijk dicht gepropt met glaswol welke er wel in zat maar voor de "show" maar weinig functie had.
Weet eigenlijk niet zo goed of hier zo kaal isolatie aan de "buitenkant" in gestopt mag worden. Graag jullie hulp hiervoor.
Nou dit werd allemaal snel duidelijk helaas.
Grote spleet van 2..3 cm over de breedte van de koof (3..4m) welke gewoon open is naar buiten. Altijd leuk.
Ik zoek wat ideeen om dit zo goed mogelijke op te lossen. Het zit nu even tijdelijk dicht gepropt met glaswol welke er wel in zat maar voor de "show" maar weinig functie had.
Weet eigenlijk niet zo goed of hier zo kaal isolatie aan de "buitenkant" in gestopt mag worden. Graag jullie hulp hiervoor.