Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Romeowhite
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 19-04 11:43

Romeowhite

Projectmanager Non-spot & Concepts Tweakers
Topicstarter

Is jouw werkplek zo chaotisch dat je door alle kabels het bos niet meer ziet? Ben jij toe aan orde en rust? Aan een hightech werkplek? Dan zijn wij op zoek naar jou. Samen met distributeur Ingram Micro hebben we een te gekke actie.

Als jij Tweakers én Ingram Micro ervan weet te overtuigen dat jij de make-over het hardst nodig hebt, komen we met de juiste gloednieuwe gadgets jouw kant op. We gaan ervoor zorgen dat jouw werkplek er weer op-en-top uit komt te zien.

De producten van Ingram Micro vind je terug in de meeste techwebshops van Nederland. Het merk biedt vele oplossingen om je werkplek zo goed mogelijk in te richten, en dat gaat veel verder dan alleen je laptop en bureau. Denk bijvoorbeeld aan kabels die overal achter je desk hangen, toetsenborden, armsteunen, headsets, dockingstations, muizen, ssd's, tassen en ga zo maar door. Welke toffe mogelijkheden er allemaal zijn om je werkplek efficiënter te maken, laten we zien in twee make-overs die we bij de winnaars gaan uitvoeren.

Deelnemen
Ben jij toe aan een werkplekmake-over? Reageer dan voor 31 oktober hieronder met een foto van je huidige werkplek (thuis of op kantoor) of mancave en vertel ons kort waarom jij de make-over het hardste nodig hebt. Als jij tot een van de twee winnaars wordt verkozen, zal het make-overteam jouw werkplek of mancave pimpen met gadgets en het leuke nieuws is dat je daarna alles mag houden!

Algemene voorwaarden acties
  • Meedoen kan tot en met 31 oktober 2018 door hieronder een foto te uploaden van jouw werkplek of
  • mancave.
  • Winnaars krijgen uiterlijk 2 november 2018 bericht via e-mail. Niet-winnaars ontvangen geen bericht.
  • Winnaars worden door Tweakers en Ingram Micro geselecteerd. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
  • De winnaars mogen de producten van Ingram Micro niet zelf uitkiezen.
  • Je kunt één keer deelnemen aan de actie met één werkplek of mancave.
  • Je Tweakers-account moet voor 23 oktober 2018 geactiveerd zijn.
  • Alleen meerderjarigen mogen deelnemen.
  • Medewerkers van Tweakers en Ingram Micro zijn uitgesloten van deelname.
  • Winnaars zijn bereid hun werkplek beschikbaar te stellen voor een werkplekmake-over en video-opnames.
  • Winnaars mogen alle producten die afkomstig zijn van Ingram Micro, houden na afloop van de make-over.
  • De uitnodiging voor de werkplekmake-over is strikt persoonlijk en kan niet worden overgedragen.
  • Deelnemers die niet voldoen aan bovengenoemde voorwaarden, kunnen worden uitgesloten van deelname.
  • Prijzen zijn niet inwisselbaar voor geld of andere goederen.
  • Klachten kunnen via klachten@tweakers.net worden ingediend.

• hplos.nl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 05-04 09:24

hplos.nl

Zo doet men dat

Wat een superactie! Net verhuist naar een ander huis, maar mijn thuiswerkplek, waar ik steeds vaker zit kan wel wat meer ruimte krijgen. Voor mijn werk heb ik vaak meerdere devices bij m'n werkplek en eigenlijk is het nu dus gewoon te krap.

Ginz wijzigde deze reactie 24-10-2018 13:47 (11%)

pc | server | laptop | pda

• MTBreak
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19-04 16:46
Mijn werkplek wordt steeds vaker gebruikt voor andere doeleinden.
Indien deze gepimpt wordt zal ook de ruimte zelf worden aangepakt eindelijk en verdwijnen de overige huiselijke taken uit beeld.

MTBreak wijzigde deze reactie 24-10-2018 08:33 (6%)

• Ruudox
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 09:46

Ruudox wijzigde deze reactie 24-10-2018 16:04 (82%)

• joint_me
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 19-04 14:47
Mijn werkplek is mijn workout plek geworden en kan wel een makeover gebruiken! En thuiswerken is eigenlijk geen optie meer voor mij of de misses :/ .

Mijn workout plek draagt de naam "Mount Fondue".

joint_me wijzigde deze reactie 29-10-2018 11:01 (12%)

Steun ook Klimmen tegen MS

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 19-04 20:05

LankHoar

Professionele amateur

Ik kan mijn werkplek wel posten, maar ondanks dat ik geen restrictie in regio zie in de voorwaarden, vermoed ik dat de mensen van Ingram Micro naar Praag komen wanneer ik win :+

• unezra
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 10:45

unezra

Allround ICTer, OSS adept.

Ik wil mijn werkplek wel even wat rommeliger maken zodat ik in aanmerking kom hoor...
Maar ik vrees helaas dat 'ie te netjes is. :(

Sure, er liggen wat rommeltjes op, maar het is akelig georganiseerd en zelfs onder mijn bureau hangen de kabels netjes in hun beugels.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• SandStar
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 17-04 15:39

SandStar

DPC-Crew

Zandster

*O* Makeover time! *O*
De reden:

Ik heb een redelijke hoeveelheid leuke objecten weten te verzamelen maar het wil nog niet lukken deze in een houdbare opstelling neer te zetten. Kabel management is een hel door de hoeveelheid draden die over en weer lopen. -O-

U ziet:
- 3x Alienware monitor
- Alienware X51 R3 desktop
- Saitek X52 joystick
- (werk)laptop
- LG ultrawide monitor
- HP Elite X3 docking station
- 2x Raspberry Pi (uitprobeersels)
- Nintendo mini NES + SNES
- Hue lightstrip onder monitoren
- Hue plafondlamp
- Samsung printer
- Amazon echo dot
- Kabels.... heel veel kabels.

Nog verder naar links zou ook nog een Hertog Jan klein bierkrat staan met een servertje erin. Past niet op de foto. Diverse andere objecten hebben het ook niet gehaald. It's just to…. much…. :/

Oma is online! | Dag oma :'(

• cinisi
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 05-04 09:24
Bij mij is het probleem niet zozeer dat kabels in de weg liggen, maar ik werk binnen een omgeving met enkel flexplekken. Dat betekent dat ik iedere ochtend mijn randapparatuur meeneem en moet aankoppelen, en iedere middag mijn randapparatuur afkoppel en een deel hiervan in een kluisje leg. Het is voor mij dus met name frustrerend dat ik iedere dag hetzelfde doe, dezelfde apparaten in dezelfde sockets plug.

Ik heb zelf wel een clean desk policy dus ik probeer altijd wel mijn bureau er netjes uit te laten zien. Vandaar het kleine toetsenbord. Maar helaas wel met kabel :P

http://i64.tinypic.com/28l7ywg.jpg

EDIT: thumbnail gemaakt :Y

cinisi wijzigde deze reactie 24-10-2018 09:51 (6%)

-cin

• dummiedoosje
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 04-03 13:17

Hier begint een aardige VR opticien te ontstaan.. Spot de ducttape oplossing! ;)

• Kabeljauwfilet
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 18-02 16:37
https://1drv.ms/u/s!AiMQv1IRo3ENjNJcCBiRsBg3jd2S_Q
kabels liggen wat door elkaar maar dat is vanwege het meenemen van laptop, airflow van de playstation is ook niet best hahaha.

Kabeljauwfilet wijzigde deze reactie 24-10-2018 10:03 (17%)

• DropjesLover
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 09:16

DropjesLover

Terug van weggeweest

Wegens verhuizing/verbouwing (en budget) heeft het even geduurd, maar sinds afgelopen week heb ik weer een plek voor mn desktop en docking station (voor thuiswerken) *O*

Alles kan wel een upgrade gebruiken, hardware, layout en kabelmanagement O-)
Nog fijner zou zijn als er een manier gevonden kan worden zodat mijn vrouw hier ook fijn van huis kan werken (zodra haar zwangerschapsverlof eindigt).

^dat dus

• KirovAir
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19-04 18:16
Al sinds ik op mezelf woon werk ik toe naar een eigen ruimte / kantoor. Nu is dit in de hoofdstad helaas niet zo makkelijk te vinden on-a-budget maar er is eindelijk plek! Hier moet 'het' gaan komen. Een eigen programmeer kantoor en het liefste ook een hobbyruimte voor de games/muziek/studio hobby. Een ding weet ik wel; alles aan meubels wat zich nu in de ruimte bevind moet weg. :P De high-tech feeling is niet aanwezig. Giga desk moet er komen maar ik weet totaal niet hoe ik er goed invulling aan kan geven. Hoe krijg je die hardware netjes naast elkaar? Tips zijn hoe dan ook welkom. ;)

Huidige 'standing desk:

Hardware die zich niet op de foto bevind: Mijn trouwe laptop, scherm en MX Master muis.

KirovAir wijzigde deze reactie 24-10-2018 10:28 (30%)

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

• DrakeNL
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 18-04 11:30
Ik wil graag meedoen, Foto zit er alleen niet in omdat er geen werkplek is. Mijn "Werkplek" is al zittend op de bank met een laptop op schoot.

Xbox Live GT: DrakeNL

• royduin
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 19-04 16:43
Dit jaar een huis gekocht en begonnen met de mancave op zolder. Er moet alleen nog het een en ander gebeuren, onder andere:
- Beamer van de kruk af aan het plafond
- Knap projectje scherm aan de muur
- Speakers op de juiste positie middels stands
- Kabel management
- Atmos speakers aan het plafond, dat wordt pas leuk met kabels!

royduin wijzigde deze reactie 24-10-2018 11:35 (12%)

• Skater1893
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 01:26
Ik doe graag mee, want dit is mijn mancave, waar ik werk & hobby.
Al heb ik een groot bureau, ik heb altijd ruimte gebrek vanwege mijn laptop, monitor, speakers, router en de bijbehorende berg kabels.

Mijn plek heeft volgens mij veel potentie om iets moois te worden, alleen inspiratie (en budget) ontbreken mij op dit moment.

• Meeaq
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 17-03 16:53
Waar moet ik beginnen?

Ik heb onlangs een klein toetsenbord gekocht zodat ik ruimte heb om na te kunnen kijken (leraar middelbaar onderwijs, elke dag anders nakijken).

Eerlijk gezegd is mijn werkplek een zooi omdat ik geen vaste plek heb voor de meeste spullen. De koptelefoon is draadloos, maar geen goede plek om hem op te hangen/neer te leggen. Bureau ruimte is schaars en nodig voor alle dingen die ik maar overal en nergens neerleg.

Ik kan niet echt met mijn voeten gestrekt zitten, dan trek ik de kabels van mijn monitor los, of ruk ik de muis uit mijn hand. De losse kabels om alle apparaten op te laden die verspreid liggen zorgen er wel voor dat ik altijd wel een kabel in de buurt heb, behalve degene die ik nodig heb. Het enige waar ik tevreden over ben is de stekkerdoos die links op de grond te zien is; die klapt er tenminste niet om de haverklap uit, in tegenstelling tot mijn oude doos.

Saillant detail: de externe HDD is (nog) niet aangesloten omdat ik de USB kabel kwijt ben.

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 09:08

RobIII

Moderator Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

Romeowhite schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:24:
Algemene voorwaarden acties
  • Medewerkers van Tweakers en Ingram Micro zijn uitgesloten van deelname.
:(

Gelukkig is mijn stekkie thuis al aardig op orde op wat wanddecoratie na :P En, als het goed is, is mijn nieuwe werkplekkie net na de bouwvak 2019 klaar *O* Niet dat er veel mis was met m'n ouwe werplekkie (laatste foto is nog van voordat er wat plantjes stonden en kabels weggewerkt waren e.d.)...

RobIII wijzigde deze reactie 24-10-2018 12:03 (6%)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• Electro112
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 29-03 17:23
Leuke Actie,

Zoals op de foto te zien, kan mijn Hobby/thuiswerk plek wel wat makeover gebruiken. oOo
Staat al een hele tijd op de planning maar door tijdgebrek(lees: luiheid :P) nooit aan toe gekomen.

Panorama

Het wordt wel weer tijd dat er wat efficiënter gewerkt word.

• Misha
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 10:13
RobIII schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:52:
[...]

:(

Gelukkig is mijn stekkie thuis al aardig op orde op wat wanddecoratie na :P En, als het goed is, is mijn nieuwe werkplekkie net na de bouwvak 2019 klaar *O* Niet dat er veel mis was met m'n ouwe werplekkie (laatste foto is nog van voordat er wat plantjes stonden en kabels weggewerkt waren e.d.)...
Echt he! Ik kan ook wel een werkplekmake-over gebruiken.

Het is nu zelfs nog wat leger. Dit was vlak voor de verbouwing toen ik nog even thuis moest werken

• hanswfje
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 10:34

Mijn 'game' hoekje. Toen ik begin dit jaar de oude Predator (i72600, GTX580) over mocht nemen van een maatje voor een hele schappelijke prijs hoefde ik hier natuurlijk niet lang over na te denken. Maar waar ga ik hem laten!? Wat je ziet is dus een simpel bureau van de Ikea + een eetkamerstoel. Oud VGA scherm (inmiddels verv. met een doodsimpel 1080p schermpje á 30 euro van marktplaats af).

Ik was en ik ben er ontzettend blij mee én trots op want na 27 jaar mijn eerste echte desktop :) Dus ik hoef WoW eindelijk niet meer te spelen op een laptop met iGPU!! De GTX 580 is vandaag de dag geen enorme powerhouse meer maar draait WoW dus nog steeds op aardige settings op HD resolutie!

Oh wacht, waarom verdien ik die make-over. Bijna vergeten.

Vanwege onze jongste zoon die ziek ter wereld is gekomen en na 8 maanden opname eindelijk goed en wel naar huis kon heeft ons leven 8 maanden stil gestaan. Vanwege intensieve zorg kan vrouwlief ook geen 40 uur per week werken waardoor het de eindjes aan elkaar knopen is. Daardoor heeft ook mijn 'game-hoekje' een beetje stil gestaan. Vanwege het vooruitzicht zal het er ook niet anytime soon aankomen dat mijn setup weer eens een update krijgt :( Ik moet mezelf al zolang wegcijferen dat ik vind dat ik dit verdien! HA lekker egoïstisch ben ik even.

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 10:07

HKLM_

www.cloud23.nl

Meeaq schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:47:
Waar moet ik beginnen?

Ik heb onlangs een klein toetsenbord gekocht zodat ik ruimte heb om na te kunnen kijken (leraar middelbaar onderwijs, elke dag anders nakijken).

Eerlijk gezegd is mijn werkplek een zooi omdat ik geen vaste plek heb voor de meeste spullen. De koptelefoon is draadloos, maar geen goede plek om hem op te hangen/neer te leggen. Bureau ruimte is schaars en nodig voor alle dingen die ik maar overal en nergens neerleg.

Ik kan niet echt met mijn voeten gestrekt zitten, dan trek ik de kabels van mijn monitor los, of ruk ik de muis uit mijn hand. De losse kabels om alle apparaten op te laden die verspreid liggen zorgen er wel voor dat ik altijd wel een kabel in de buurt heb, behalve degene die ik nodig heb. Het enige waar ik tevreden over ben is de stekkerdoos die links op de grond te zien is; die klapt er tenminste niet om de haverklap uit, in tegenstelling tot mijn oude doos.

Saillant detail: de externe HDD is (nog) niet aangesloten omdat ik de USB kabel kwijt ben.

[Afbeelding]
Ik zou gewoon eerst eens beginnen met opruimen.. :P

Ubiquiti • 2 site’s • 2x Unifi USG 3P • Unifi Switch 8 ports 60w • 2x Unifi AC-LR • 2x Unifi AC-Lite • Unifi CloudKey

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 09:08

RobIII

Moderator Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

Misha schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 12:52:
[...]

Echt he! Ik kan ook wel een werkplekmake-over gebruiken.

Het is nu zelfs nog wat leger. Dit was vlak voor de verbouwing toen ik nog even thuis moest werken
:o :(:)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• iStijn
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 18-04 21:53

iStijn

Tech-fanaat

Dit is mijn werk bureautje. Achter dit bureau doe ik eigenlijk alles. Van tech uit elkaar halen tot een review schrijven voor het Tweakers Oktober Testfest :P

Als arme student heb ik eigenlijk geen geld over voor een werkplek make-over en ik zou er super blij mee zijn om het een stukje comfortabeler en gezelliger te maken.

Werkplek

Edit: Thumbnail gemaakt

iStijn wijzigde deze reactie 24-10-2018 13:44 (33%)

• MatthiasL
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 01-04 11:02
https://tweakers.net/ext/f/YW4UzsNhoyTk083o1csYLjiq/thumb.jpg

Mijn bureau, in de logeerkamer, met was, en kleding, en net-niet netjes ingericht. De Vive in de doos. De NAS op de grond. Kabels overal.

• Pascal82
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19-12-2018
mijn werkplek zou ook wel een makeover kunnen gebruiken, kan bijna niet meer mijn spul kwijt en door de kabels zie ik de kabels niet meer.

http://oi63.tinypic.com/5nkknq.jpg

http://oi65.tinypic.com/33ufp6d.jpg

Edit: foto's aangepast

Pascal82 wijzigde deze reactie 24-10-2018 14:13 (32%)

• Rene.nl
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 27-03 07:55

Ben ik toe aan een werkplekmake-over? Ha, zie foto.

Orde in deze chaos, dat zou toch heerlijk zijn 8)

Rene.nl wijzigde deze reactie 24-10-2018 14:24 (88%)

• sstad
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 03-12-2018
Mijn werkplek kan wel een wat verbetering gebruiken.
Het komt er maar nooit van

sstad wijzigde deze reactie 24-10-2018 17:14 (25%)

• hades-2006
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 18-03 09:55
Onlangs mijn PC weer wat up2date gebracht, maar de randapparatuur en bureau (o eigenlijk een plank aan de muur) zijn nog wat...tsja 2002.

Dus mijn setup kan zeker een werkplekmakeover gebruiken.

• Unrealiac
  • Laatst online: 19-04 09:54
Ik werk nu vooral op een laptop met een scherm eraan. Maar zou graag in de kelder mijn bureau met alles erop en eraan hebben. Het project is nog steeds ongoing. Heb nieuwe vloer, muren geverfd, home cinema al wat "af". Kabels zijn wel nog een groot probleem en de boxen moeten nog opgehangen worden achter de zetel. Verder is mijn pingpong tafel meer een opslagtafel geworden van consoles en allerlei pc spullen. (Ja in de schoendozen liggen kabels en muizen en USB sticks...) en het lokaaltje met het witte licht is ook opslag geworden. In een andere kamer waar de grote TV en de kleine TV staat zou ik een gigantisch bureel willen maken. Maar oh hoe begin je aan zoiets :-(

Verder is het allemaal een mooi project... Echter word ik binnenkort vader en dan weet je wel waar het grootste deel van de kosten naartoe gaan :+

Unrealiac wijzigde deze reactie 24-10-2018 18:42 (13%)

Here's to you Nicola and Bart

• 010David
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 12-04 15:26

Zoals je ziet op de foto's ziet mijn bureau er niet bepaald clean uit. Ik erger mij erg aan mijn bureaublad waar bijvoorbeeld een stuk aan de zijkant versleten is. Daarnaast is mijn kabelmanagement ook niet bepaald netjes. Het lijkt mij erg prettig om een strakke, clean werkplek te hebben zodat dit rust creëert!

010David wijzigde deze reactie 24-10-2018 18:58 (3%)

• Ch4oZZzz
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 25-12-2018
Thuiswerkplek:

• dennisk.
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 00:13
Wegwerken is helaas niet zo mijn ding..
Het is niet dat ik het prima vind zo, maar ik weet simpelweg niet waar ik moet beginnen en wat het meest praktische is om alles netjes weg te werken. Ik ben in mijn hoofd wel bezig met dingen bedenken als: 'als ik nou eens een schot neerzet, dan zie je in ieder geval de kabels niet meer'. Dit zijn echter ook niet echt goede ideeën.

Voeten op de subwoofer en kabels tussen mijn tenen, niet echt rustgevend.
Naast dat ik niet tevreden ben met hoe het er allemaal bij 'hangt', is mijn vriendin dat ook niet. Om dat maar even kort samen te vatten ;).

Happy wife, happy life! Oh en een rustgevende plek om te ontspannen werken.

Reviewtjes.. PSN: Vraag maar (Overwatch) Blizzard: DVX#2743

• talkatoo
  • Laatst online: 09:39
‘Mancave’ vreselijke term, dat terzijde, het suggereert dat alleen mannen een rommelige werkplek hebben én daarnaast ook dat vrouwen zijn buitengesloten aan deze actie. Hoewel de doelgroep voornamelijk mannen zullen zijn vind ik dat niet heel netjes.

talkatoo wijzigde deze reactie 24-10-2018 20:14 (6%)

• blueline
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10-04 15:15
Mijn "ManCave"

Aantal dingen zijn al weer aan een upgrade toe.

Mijn HP Microserver voldoet goed :)

Laser printer is ideaal.

GamePC mag wel een zwaardere videokaart in :9 :9 :9

Kabel management is gewoon niet te doen.

http://dirlist.nl/temp/cave.jpg

:) :) :) :)

Ginz wijzigde deze reactie 24-10-2018 21:58 (0%)

404

• Halderknots
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 09:35
Mijn "GenderNeutraleCave" die wel wat "kabel-management" kan gebruiken, en zeker nog meer gadgets :-P

https://tweakers.net/ext/f/Ob6tKVsA6gmvCmTGZ8IvTEPz/thumb.jpg

• unezra
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 10:45

unezra

Allround ICTer, OSS adept.

dennisk. schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:58:
Wegwerken is helaas niet zo mijn ding..
Het is niet dat ik het prima vind zo, maar ik weet simpelweg niet waar ik moet beginnen en wat het meest praktische is om alles netjes weg te werken. Ik ben in mijn hoofd wel bezig met dingen bedenken als: 'als ik nou eens een schot neerzet, dan zie je in ieder geval de kabels niet meer'. Dit zijn echter ook niet echt goede ideeën.

Voeten op de subwoofer en kabels tussen mijn tenen, niet echt rustgevend.
Naast dat ik niet tevreden ben met hoe het er allemaal bij 'hangt', is mijn vriendin dat ook niet. Om dat maar even kort samen te vatten ;).

Happy wife, happy life! Oh en een rustgevende plek om te ontspannen werken.

[Afbeelding]
Jouw vriendin bepaald hoe het er bij moet hangen? Inruilen of een groter huis kopen...

Ik heb mijn eigen kamer. Die is 100% ingericht naar mijn wensen en eisen. Mijn vrouw mag er zeker komen en af en toe werkt ze er ook (als ik er niet wil zijn), maar het is míjn kamer en zij is happy als er een computer staat waarop ze thuis kan werken.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• leezo
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 08-04 13:56
desk

Mijn desk, niks bijzonders, maar er zou wel eens met een scherp(er) oog naar gekeken kunnen worden :)

PEW!

• Athlas
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 10-02 10:44
Sinds de geboorte van mij 2e dochter afgelopen maand ben ik verbannen naar de kelder. Ruimte te over, maar nog niet de tijd (en haalbare inspiratie) gehad om dit tot "mijn" mancave om te bouwen.

http://i64.tinypic.com/zl809g.jpg

Athlas wijzigde deze reactie 25-10-2018 10:19 (83%)
Reden: plaatje nu wel zichtbaar

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 10:10

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

Waarom ik een make-over nodig heb? Kijk eens naar het kleurverschil tussen mijn schermen :').

Bart ® wijzigde deze reactie 24-10-2018 22:02 (29%)

I have the cape.

• Ijsklont
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 18-04 09:35
https://tweakers.net/ext/f/utjoNq3VTLvlKiDjQdj1NH9N/thumb.jpg

Tijd geleden een klein ongelukje gehad waardoor ik nu een gedeelte van mijn bureaublad mis =(

• Ample Energy
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 11:01
Als ik de foto's zo zie weet ik zeker dat ik de make-over het hardste nodig heb :P
Maar helaas is de ruimte zo klein dat ik ook zeker weet dat Micro Ingram er niks voor kan verzinnen en voor Tweakers is er geen eer te behalen omdat er geen natuurlijk licht is waarbij gefilmd kan worden. Maar de actie klinkt leuk en ik kijk uit naar het resultaat. Ik hoop dat het me inspireert!

• ArnieNFW
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 17-04 08:29
Als ik alle foto's zo bekijk, dan is mijn kamer toch ècht toe aan een makeover. En je ziet niet eens wat er achter de fotograaf staat!
(rechts op de foto, onder de printer, mn nieuwste aanwinst, een Nortel 5520-48-PWR switch!)

• deethan
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 18-04 11:56

deethan

the best is yet to come

Ik zal de foto's in dit topic eens aan mijn vrouw laten zien als ze weer eens klaagt over een propje papier op de grond van mijn thuiswerkplek.

"Push now for a Golden Age"

• Frituurman
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 19-04 00:00
Leuke actie. Mijn werkplek thuis is een grote verzameling van.. tsja.. foto's zeggen meer dan woorden.

Let vooral op de kabelellende onder het bureau. Het heeft allemaal zijn beste tijd gehad. Maar vier kinderen zorgen ervoor dat prioriteiten anders liggen dan bij een mooie, strakke, geordende werkplek.

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• davidoss
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 10-04 09:40

Kan wel wat creative oplossingen gebruiken denk ik.

**doss**

• Frozen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19-04 16:38

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Hoi Ingram Micro!

Ik ben Wesley ofwel Frozen op tweakers.net en dit is mijn werkplek of nouja... Ik woon, studeer en werk in mijn studio-appartement waarbij het belangrijk is dat ik genoeg ruimte heb om op twee apparaten tegelijkertijd te werken en dat er genoeg ruimte om te studeren is. Ik studeer namelijk Lucht- en ruimtevaarttechniek aan de TU Delft en daarbij moet je vaak in het ene softwarepakket werken op de laptop en in het andere softwarepakket op de desktop. Vaak moet ik dan helemaal wisselen van zitplek terwijl ik liever dingen tegelijkertijd doe, dat scheelt weer tijd! Het is daarbij vermoeiend om dat te doen op een computer welke al bijna 7 jaar oud is, dat zorgt echt wel voor een afname in productiviteit. Ook is de computer niet heel erg stil, dus op het moment dat ik een telefoongesprek aan het voeren ben klinkt het alsof ik op een werkplaats sta. Dat lijkt mij niet de bedoeling en is niet de rustige werkomgeving welke ik in gedachte had.

Ook staat aan de andere kant van mijn bureau mijn bed. Nu is dat heerlijk om af en toe even op te ploffen als je klaar bent met werken maar het is niet geweldig als partners op gesprek willen. Het zou geweldig zijn als de werkplek van het bed zou kunnen worden gescheiden, bovendien lijkt een afgeschermde werkplek mij veel rustiger werken.

Ik heb laatst een nieuw bureau aangeschaft. Het is groot genoeg en heeft een leuk kabelnetje eronder hangen maar toch komen die kabels als lianen onder mijn bureau vandaan, wat een ramp! Ingram Micro, hoe kan ik dat oplossen zodat ik de rust op mijn werkplek terugkrijg?

Samenvattend heb ik dus last van:
  • Inefficiënt gebruik van ruimte op mijn grote bureau
  • Luidruchtige oude computer
  • Geen afgeschermde werkplek
  • Kabels welke maar niet netjes willen worden
De focus ligt dus op een rustigere en efficiëntere werkplek creëren, kunnen jullie mij daarbij helpen Ingram Micro? :)

Ik heb de foto's natuurlijk ook op hogere resolutie

Volg mij op Instagram voor elke dag een sexy tech foto!

• daandamhuis
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 16-04 21:36
Een poging gedaan om van deze kamer een kantoor te maken. Internet is nu aangelegd, maar het is nog steeds een niet echt plek waar ik op mijn gemak kan werken en ontspannen. Daarnaast is het bureau wankel en lopen er overal kabels. 8)7

http://daandamhuis.nl/img/tweakers/kantoor/IMG_2478.jpeg

http://daandamhuis.nl/img/tweakers/kantoor/IMG_2479.jpeg

http://daandamhuis.nl/img/tweakers/kantoor/IMG_2484.jpeg

http://daandamhuis.nl/img/tweakers/kantoor/IMG_2485.jpeg

• BiZZ51
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 28-03 14:05
Zie hier de leef omgeving van mn ouwe (8+) trouwe werkpaardje. Door het nieuwe huis een flinke schok voor hem in plaats van een hoek in de kamer of zolder, maar het baasje moest wel deze plek claimen als eigen domein met 3 vrouwen in huis (vriendin, dochter 1.0 & dochter 2.0). Maar nu dan ook het omtoveren van deze semi thuiswerkplek, semi opslaghok naar een noemenswaardige mancave / lab / office, daar kan ik wel zeker hulp bij gebruiken :)

• Thunderwing
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 10:43

Thunderwing

Mighty pirate!

In den beginne, toen ik nog samenwoonde, zag mijn domein er zo uit:

Inmiddels m'n (nu) ex de deur uitgegooid (joehoe !!), nieuw stekkie mogen betrekken, maar nog steeds zit ik met m'n opstelling:

Zolang je er niet achter kijkt, valt het wel mee (plus dat de foto donker is, werkt ook wel mee met camoufleren), maar cable management had je kunnen uitvinden als je erachter kijkt plus als je bezoek hebt, dan is dat plekje op de bank niet echt populair en de monitor opstelling met drie schermen van verschillende groottes (14, 22, 19), werkt niet echt heel comfortabel :X

Mijn streven is om ooit een situatie te creëren waar je gewoon op de bank kan zitten en niet steeds om de bulk heen gekeken hoeft te worden . . .

Take my love, take my land, take me where I cannot stand -- I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me -- Take me out to the black, tell them I ain't comin' back -- Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me.

• nzxtviper
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 17-04 09:19
Nou.... dit is het... Hier moet ik het mee doen thuis.
Zou het liefst op zolder een werkplek maken maar is er nog niet van gekomen.

Zoals je kunt zien is alles op mijn werkplek onder controle. :9
Kan gek genoeg veel spullen die ik even nodig heb nog gewoon vinden.
1 x in de zoveel tijd gaat alles weer in bakjes en lades maar echt efficiënt is dat niet.
Uiteindelijk is na verloop van tijd dit weer het resultaat.

HELP ME! _/-\o_

Werkplek

• BoAC
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 11:01

BoAC

Memento mori

Huize BoAC heeft een gedeelde werkplek (die Mr BoAC deelt met Mrs BoAC zijn jongste telg). De andere telgen hebben een eigen werplek.
De werkplek bestaat uit 2 zones: Administratie/telewerkplek die gedeeld wordt met de jongste en een Laboratorium:

De Administratie werkplek ziet er als volgt uit:

Ik heb zelfde de bedrading wel een beetje weg kunnen werken dus op het bureau zie je er eigenlijk niet zo veel van dan alleen de losse eindjes voor de verschillende apparaten. Maar aan afwerking ontbreekt het wel hier en daar zoals oude speakerset (creative 4.1, usb stickjes voor SD kaartjes enz.

Daarnaast is er dus het laboratorium waar van alles gedaan wordt:

De printer staat in de hoek gedrukt die door iedereen wordt gebruikt. Verder zijn er de vaste tools die ik gebruikt maar die staan uit beeld op planken en dus niet handig bereikbaar. Datzelfde geldt voor de voorraad van onderdelen zoals schroefjes, printjes, electra componenten die in losse niet compatible stapelbare bakjes zitten. En dan is er nog een 3D printer die op een oud schooltafeltje staat te wiebelen, maar verder goed werkt :P

Als laatste is er nog het BoAC rekencentrum die onder de tafel staat te zoemen:

Het is de centrale opslag voor data, hoster voor virtuele machines en internet router om de telgen een beetje qua internetgebruik in de gaten te kunnen houden.

Dit alles kan wel een facelift gebruiken :)

• revdh
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 19-04 08:07

Wij als vrijwillige bemanningsleden van Station IJmuiden van de Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij (KNRM) kunnen zeker ook een make-over gebruiken voor ons kantoor. Wij verlenen kosteloos hulp aan in nood verkerende mensen en schepen.
Onze reddingboot Nh1816 waar wij ons werk meedoen is het nieuwste type reddingboot waar wij zeker geen hulp bij nodig hebben, maar ons kantoor in het boothuis is helaas wel gedateerd.
Dit kantoor/bemanningsverblijf wordt gebruikt voor onze administratie, besprekingen (elke maandavond gaan wij naar buiten voor oefening) en instructie doeleinden.
Bemanning en schippers zouden het zeer waarderen als onze werkplek omgetoverd wordt in het kantoor van de toekomst!

• Leviathius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 10:29
Nou ik ga toch ook maar een poging wagen. Allereerst, de foto's! (klikken!)

En mijn prachtige kabelmanagement poging:

Het verhaal: Ik woon nu net iets meer dan 1 jaar op mijzelf en dit is hou mijn werkplek er vanaf dag 1 uit ziet. Een zelfgemaakt IKEA hoekbureau, twee beeldschermen, een game-pc en een speakerset. Zoals je kunt zien is het een grote bende en ik krijg het maar niet allemaal netjes geordend.. Ook heb ik gewoon geen handige oplossing voor andere randapparatuur. Mijn printer staat eigenlijk in de weg op het bureau, ik heb allerlei video apparatuur die ik maar recht op het bureau slinger. Ik zou dolgraag een mooi ingedeelde werkplek willen hebben met een NAS voor al mijn backups, handige opbergplekken voor apparatuur en gadgets en dit allemaal netjes weggewerkt en uit het zicht 8).

YouTube: MotorcycleGeek

• bszz
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 08:07
Kom maar op! Dit is 6 of 7 dagen per week mijn werkplek.

https://tweakers.net/ext/f/UecCA8ZzSuq2m6Qap8hpkBIf/thumb.pnghttps://tweakers.net/ext/f/v8MfY8HK6z1IOAQp0Wi5ctTD/thumb.pnghttps://tweakers.net/ext/f/4BJIOi9sE2sPI2esmvdXmxjT/thumb.pnghttps://tweakers.net/ext/f/Nkx6jybt1etfLN1cLwrdcrj0/thumb.png

onder de toonbank:
-PC die dient als kassa/office werkplek. Staat 24/7 aan
-Laserprinter
-2 labelprinters
-Flatbed scanner die bij gebrek aan ruimte tussen de labelprinters en laserprinters gepropt is. Achter al het bovenstaande een grote spaghettikluwen aan diverse kabels.
Vooral een erg fijn plekje als iets het niet doet en je bijvoorbeeld alle kabeltjes wilt nalopen :(

Op de toonbank:
-een ELO touchscreen + een toetsenbord bij gebrek aan bijvoorbeeld multitouch
-Muis met een draadje
-Handscanner
-Kassabonnenprinter + pinterminal
-Een hoop rommelige kabels.

Verder nog een tablet in een standaard. Eigenlijk meestal een sta-in-de-weg maar zo raakt ie in ieder geval niet zoek of leeg op het moment dat je hem wel nodig hebt.

• Sneezydevil
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19-04 09:32
Het is al een tijdje de bedoeling mijn werkplek aan te pakken en ik had daarom een zit/sta bureau besteld. Er ging echter vanalles fout bij het leveren waardoor ik al tijden op de grond zit met mijn toetsenbord en muis op een mooie kartonnen doos.

Na enkele maanden zo op de grond gezeten te hebben is het bureau nu eindelijk geleverd echter blijkt de beugel om de PC in te hangen niet stevig genoeg te zijn. Kortom de door mij gestarte werkplekmake-over gaat niet echt lekker.

• hsb85
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 07:42
Wat een top actie. Ik ben net aan het verhuizen en mijn werkplek waar ik vandaag ook echt zo zit te werken ziet er op dit moment zo uit..

nieuwbouw_werkplek

Mijn werkplek in ons oude huis had daarbij ook niet veel meer er staan. Alleen een Surface dock die ik gebruik om te laden en voor extra USB poorten en een printer staan daar. Voordat onze kleine 2 jaar geleden kwam had ik een eigen kamer, maar bureau ging daarom eerst naar de woonkamer en later naar de slaapkamer. Wat geen ideale plek ik om te werken. In het nieuwe huis heb ik straks tenminste een werkhoek in de logeerkamer. Qua bureau en beeldscherm en kasten moet ik alleen nog wat investeringen doen.

hsb85 wijzigde deze reactie 29-10-2018 09:57 (44%)

• Rubman
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 09:39

Rubman

Just as clear as a foggy night

Mooie actie, dat wordt even duimen

Zie hier de werkplek, die veelvuldig gedeeld wordt door vriendinlief wat resulteert in het tijdelijk "stelen" van mijn scherm en kabels die niet mee werken, scherm kabel continu eruit, erin, strakgetrokken etc.

Verder is het door gebrek aan opbergruimte snel een puinhoop en dan hebben we het nog maar even niet over de kabelbende die in het vakje achter het bureau zit en onder het bureau hangt. Dit bureau valt na een paar weken alweer zowat uit elkaar en de verf bladdert eraf, Jeej IKEA.

Boxjes kunnen niet hangen door te korte kabels en staan strak waar ze staan zonder teveel bewegingsruimte.

Rubman wijzigde deze reactie 30-10-2018 09:25 (6%)

Ik ben achteruit de toekomst in gestruikeld. - van Rossum M.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

• Dutcharjan
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 24-01 16:07
Ik ben toe aan een nieuwe werkplek omdat ik een oud bureau heb, geen opberg mogelijkheden en de kabels overal liggen. Ik ben veel bezig met foto's en video's editen en maak zo nu en dan wat audio opnames en dan is een schoon en overzichtelijk bureau erg belangrijk.
Hieronder de foto's zoals het is opgeruimd maar ik ontkom er niet aan om al deze componenten op mijn bureau te hebben, of in ieder geval binnen handbereik.

In de toekomst wil ik naar een desktop en dan zullen de kabels 1 grote kabelsoep maken van mijn bureau, help!

http://i66.tinypic.com/21j6u6f.jpg

[EDIT, foto was te klein]

Dutcharjan wijzigde deze reactie 29-10-2018 20:48 (13%)

• MClaeys
  • Laatst online: 15-04 22:07

Na 3 jaar renoveren niet echt budget over voor een degelijke werkplek.
De oude bureau van men vrouw doet dienst als bureau, inclusief versleten bureaustoel :).
In het midden men privé laptop van BTO. 2 schermen in 2 maten (22" en 24") aan beide kanten, een 19" touchscreen onder het bureau wegens geen plaats meer om het te zetten/hangen :p achter het linkse scherm een Xbox One X en de onderkant van een kinderstoel waar men ESX server onder staat en men printertje op :).
Hier werkte ik ook als ik home-office had, maar omdat men nieuwe laptop lastig doet met de drivers voor men port replicators is dat wat minder tegenwoordig. Er staat ook nog een bak harde schijven want ik heb geen plaats meer men zelfbouwNAS te plaatsen :O .
De kabels liggen in een nest achter de laptop, de laptop van men vrouw ligt in het bureau maar door de kabelnest die ze moet versteken gebruikt ze die niet echt meer :). Ook door de lat stopcontacten onderaan.
Eigenlijk is de bedoeling dat het in de ruimte ernaast komt met plaats voor ons beide pc's, de server naar de solder, etc..., maar daar ligt het momenteel nog erger :+

• Sreini
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 18-04 17:10
Het blijkt dat wij ook toe zijn aan een werkplek upgrade :) We zijn hier al een tijdje over aan het nadenken maar het past niet echt goed in het budget dus we hebben het maar zo gelaten voor nu.

We wonen samen met mijn vrouw in dit kamertje en hebben dus alleen plek voor een bureau. Deze kan dan wel ongeveer 30-40 centimeter uitgebreid worden. Onze kabels lopen helemaal door elkaar heen en het scherm van mijn vriendin is niet op hoogte verstelbaar, waardoor we helaas "The Hitchikers Guide to the Galaxy" moesten gebruiken om er wat hoogte in te geven. Ik zou die graag nog een keertje willen lezen dus van mij mag er zeker een VESA stand bij komen staan om dat scherm te ondersteunen.

https://imgur.com/a/alqymEK.png

https://imgur.com/a/5RBSYKl.png

Ik moet ook dus elke dag mijn laptop met iets van 4 kabels verbinden als ik van en naar mijn werk ga. Dus een dock zou ook handig zijn.

https://imgur.com/a/YZ4XcZv.png

Edit: de website will niet graag mijn fotos laten zien dus hier is de link naar het voledige album

https://imgur.com/a/NmQeWjV

Sreini wijzigde deze reactie 30-10-2018 19:27 (6%)

• Raym09
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 10:17

Raym09

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

Sreini schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:23:
We wonen samen met mijn vrouw..... het scherm van mijn vriendin...
Toe maar 2 dames 8)

The first 40 years of childhood are the hardest.

• Funnyface131
  • Registratie: februari 2017
  • Nu online
Net als velen ben ook ik denk ik wel toe aan een werkplekmake-over :P
heb al meerdere malen geprobeerd om het ''op te schonen'' maar krijg het niet echt voor elkaar |:(
dus allicht zal de werkplekmake-over eindelijk is orde scheppen in de kabeltroep onder mijn bureau.
had al geprobeerd met wat klittenband maar dat hielp niet echt en heb helaas het geld niet voor een monitorstandaard om beide schermen boven elkaar te hangen.
alle stekkers etc. in de hoek achter de subwoofer proberen te proberen had ook niet veel effect 8)7

Mijn werkplek wordt eigenlijk voor alles wel gebruikt: gamen,schoolwerk,telefoon reparatie's en andere knutselprojecten en het past eigenlijk allemaal maar net :X

(klik op de afbeelding)

Funnyface131 wijzigde deze reactie 30-10-2018 20:02 (6%)

• Sreini
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 18-04 17:10
Net getrouwd he even wennen :p

• Varendell
  • Laatst online: 30-12-2018
Beste Tweakers,

Eindelijk verlossing! Mooi actie! _/-\o_

Wij zijn drie klare chirurgen (net eindbaas geworden) in het Universitair Medisch Centrum Groningen. In tegenstelling tot de staf (oudere chirurgen) met hun 1- of 2-persoonskamers voorzien van alle gemakken, moeten wij het doen met een groepskamer. |:(

Het leed proberen we te verzachten met zaken als een Nerf Gun, quiz knop, blockrocker en koffie apparaat. Echter, we komen om in een zee van kabels en echt samenwerken als Tweakers gaat nog erg moeizaam :(

Hoezo zijn chirurgen Tweakers? Wij doen knetter veel met software. Denk bijvoorbeeld aan een programma als Aquarius waarmee we 3D modellen maken van wervels en bekkens en het laatste einde van de endeldarm om zo een operatie nog beter voor te bereiden. Of genavigeerd minimaal invasief botbreuken repareren? Onderwijs geven met 3D anatomie beelden? En zo veeeeeeel meer.

Zonder computer werk zou uw chirurg gewoon weer een minder verfijnd mensch zijn (op-ed). 8)7

Met heeeeeeel veel enthousiasme willen we meewerken aan deze .actie. Niet alleen voor persoonlijke verrijking en een betere werkomgeving (hard nodig),... ook omdat het simpelweg de kwaliteit van zorg verbeterd.

Alvast bedankt.

Trouwe Tweakers Vincent / Roderick / Arthur

Werkplek 1
Werkplek 2

• AdeZ
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 15-04 09:57
Na de aankoop van ons eerste huis eerder dit jaar was er helaas geen budget meer om mijn werkplek aan te pakken.

De flink verouderde hardware is wel toe aan een upgrade. De 2x 19inch 16:4 monitoren met een maximale resolutie van 1280x1024 werken nog uitstekend, maar zijn inmiddels toch wat aan de kleine kant. Ook de 5 jaar oude laptop heeft zijn beste tijd wel gehad.En kabelmanagement is helemaal niet over te spreken :?

André

• Trouble
  • Registratie: januari 2009
  • Nu online

Trouble

Meisje!

Deze gezellig teringbende is nu nog mijn game-stekkie. Maar nu mijn relatie uit is, en ik per 1 december de sleutel van mijn appartementje krijg, moet alles hierin:

om dan ergens in 40 vierkante meter weer te worden opgebouwd. Ik heb nog geen bureau, geen afmetingen, geen idee van een indeling, dus ik kan sowieso wel wat hulp gebruiken. En dan beloof ik dat ik het beter ga opruimen, of ik nu deze actie win of niet O-)

PS. mancave? Vrouwen gamen ook!

• Racing_Reporter
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19-04 19:41

Racing_Reporter

Mediaproducent

Oost west, thuis best. Dat is het motto wat bij veel mensen als tegeltjeswijsheid aan de muur hangt boven de open haard. Tot deze woning bovenop de berg van Rhenen had ik daar wel bar weinig mee, eerlijk gezegd. Het was een dak boven je hoofd, maar meer ook niet. Pas sinds dit jaar is het echter gaan leven voor me. Met mijn opleiding journalistiek wil ik graag de volgende stap zetten, om van mijn rustplaats niet alleen een ontspanningsruimte, maar tegelijk een heel fijne werkplek te maken waar ik de daad bij het woord kan voegen.

Iedere ochtend word ik wakker met licht in deze kamer, dat is al een prettig en dankbaar begin van mijn dag. Het kan echter nog wel wat beter met de inrichting, daar streef ik naar en spaar ik voor. Als jullie me een handje willen helpen met deze kamer in het zonnetje te zetten iedere morgen, dan zou dat enorm schelen!

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• Quirinya
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 15-04 07:19

Wij zijn Get Praut. Een non-profit maatwerk IT dagbesteding voor jongvolwassenen met autisme. Zoals je ziet hebben we een werkplek waar overal kabels los en vast zitten, voorzien van refurbished en gedoneerde computers.
Soms zitten we wel met 9 mensen in deze ruimte en dan is het vechten om computerschermen of een fatsoenlijke zitplek. Nu gaan wij komend weekend verhuizen en zullen wij vanaf maandag 5 november starten op een nieuwe locatie. Helaas veranderd die situatie niets aan de spullen die wij voor handen hebben. Wij zouden het dus echt heel erg leuk vinden om die nieuwe werkplek te kunnen voorzien van gave spullen zodat wij ons werk nog beter kunnen doen. :)

In dit filmpje licht een van onze deelnemers nog eens toe waarom hij vindt dat wij deze prijs verdienen.

Quirinya wijzigde deze reactie 31-10-2018 15:37 (5%)

• Bilnaad
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 01-04 10:34
Toevallig zou ik een van mijn slaapkamers ombouwen naar een werkruimte. Nu liggen er alleen wat sportartikelen. Er hangt zelfs nog geen eens een lamp. Een beetje hulp zou meer dan welkom zijn.

http://i65.tinypic.com/sg0o0i.jpg

• DVanHoylandt
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 15-04 09:29
Aangezien ik 3 à 4 dagen in de week van thuis werk, had ik nood aan een eigen plek. Beneden werd ik vaak afgeleid door de twee kinderen of kreeg ik “storende” vragen van mijn vrouw. Ik verhuisde naar de zolder en richtte daar een werkplek in. Echter, de twee kinderen en mijn vrouw achtervolgden mij en ook zij palmden een stuk van de zolder in. Mijn bureau is opgedeeld in twee delen: rechts mijn persoonlijke desktop en links een beetje plaats om de laptop(s) van mijn werk te plaatsen. Zoals je op de foto's kan zien, is kabelmanagement niet mijn sterkste punt. Dit staat al jaren op de planning, maar het is er nog niet van gekomen.

Af en toe eens gamen zorgt voor ontspanning zodat mijn stressniveau niet door het dak schiet. Dit komt niet alleen mij, maar ook mijn gezin ten goede. Mijn persoonlijke desktop is weeral wat ouder geworden, waardoor ik vrees hij niet meer voldoet om de laatste nieuwe games optimaal te kunnen spelen.

Buiten al het materiaal dat ik nodig heb voor werk/ontspanning, heb ik ook een hele reeks hulpmiddelen ( muizen, kabels, allerlei hardware, …) op zolder verzameld, in dozen en bakken, om computers van vrienden en familie te depanneren. Hier probeer ik ook al enkele jaren orde in de chaos te krijgen.
Ik denk dat mijn werkplek beter en ergonomischer kan ingericht worden en dat Tweakers en Ingram Micro daar beter zicht op hebben over hoe dit geoptimaliseerd kan worden.

• seoinage8
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-04 12:37
Zie hier mijn karige werkplekje thuis, tussen de was, strijkplank, tassen en andere zooi. Monitor is niet verstelbaar, dus staat op een doosje, muziekboxjes zijn goedkoop. Nou ja, kortom, tijd voor een make-over. De plek kan helaas niet veranderen, maar misschien de inhoud wel iets :)

https://tweakers.net/ext/f/Y5DcoTK6SglQIlu0uGDJe0Sr/thumb.jpg

• LayZ
  • Laatst online: 17-04 00:18
Ha Tweakers,

Mijn bureau:

Het lijkt niet veel, en is dat eigenlijk ook niet. Maar het werkt. Er is genoeg te verbeteren dus hopelijk kunnen jullie hier mooi los op gaan!

LayZ wijzigde deze reactie 31-10-2018 22:35 (13%)

• Unrealiac
  • Laatst online: 19-04 09:54
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd wie het geworden is. Ik heb hier heel wat werkplekken zien passeren die wel een stevige opfrisbeurt nodig hebben. Als ik dan het voor & na bekijk motiveert mij dat om mijn werk in de mancave wat verder te zetten.

Here's to you Nicola and Bart

• Thunderwing
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 10:43

Thunderwing

Mighty pirate!

Unrealiac schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:38:
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd wie het geworden is.
Ik zou dat ook wel willen weten, tezamen met foto's hoe de make-over is gegaan en hoe het er dan uit ziet . . .

Take my love, take my land, take me where I cannot stand -- I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me -- Take me out to the black, tell them I ain't comin' back -- Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me.

• DropjesLover
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 09:16

DropjesLover

Terug van weggeweest

Unrealiac schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:38:
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd wie het geworden is. Ik heb hier heel wat werkplekken zien passeren die wel een stevige opfrisbeurt nodig hebben. Als ik dan het voor & na bekijk motiveert mij dat om mijn werk in de mancave wat verder te zetten.
Eensch!

Zo heel veel aanmeldingen zijn er ook niet, een stuk of 80 gok ik?

DropjesLover wijzigde deze reactie 04-11-2018 11:40 (8%)

^dat dus

• Snappie88
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 17-04 14:36

Snappie88

Mr. Hollywood

Winnaars krijgen uiterlijk 2 november 2018 bericht via e-mail. Niet-winnaars ontvangen geen bericht.
Winnaars worden door Tweakers en Ingram Micro geselecteerd. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
Dus de winnaar zal zichzelf bekend moeten maken...

Ben zelf ook vooral benieuwd naar het eindresultaat.

Surfin' paradise!

• Sincery
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 19-04 15:31

Sincery

Back to the 80's

De winnaar zal wel wachten met reageren tot de make-over klaar is, zodat hij of zij gelijk de foto's aan ons kan showen. :Y)

• Romeowhite

Romeowhite

Topicstarter
We maken de twee winnaars inderdaad bekend door middel van de make-over video's die binnenkort worden opgenomen. Zodra de video's online staan laat ik dit jullie hier weten!

• Romeowhite

Romeowhite

Topicstarter
Benieuwd hoe de eerste make-over is gegaan? Bekijk het hier.

• jorgen83
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 10:22
Ik heb normaal gesproken echt een broertje dood aan alles dat met reclame te maken heeft, maar dit is echt een sympathieke actie zo. Zeker gezien jullie geen betere keuze hadden kunnen maken qua tweaker die hiermee geholpen is wmb.

• LayZ
  • Laatst online: 17-04 00:18
De tweede makeover is inmiddels ook online, voor diegenen die het nog hebben gemist.

• Romeowhite

Romeowhite

Topicstarter
Hierbij nog de link naar de tweede make-over!
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True