Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welk geheugen voor nieuwe pc?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• BabaaserGames
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 07-06 09:04
Ik zou graag 16GB RAM willen in mijn pc, het moet niet te duur zijn.
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?

Wat is je budget?
Onder de €125

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor merk

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil de 16GB samen laten werken met ene i5 6400 en h110m-itx/ac moederbord van AsRock

Ik heb zelf al een beetje gekeken en de Antec Series 5 leek me wel wat, alleen weet ik niet of die goed presteert.

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 23:27
Waarom Antec 5 series? Dat is minimaal 2400 MT/s waar het maximaal 2133 loopt op je H110 bordje en het is niet eens gezegd dat het gaat werken. Vaak genoeg gezien dat H110 geen modules sneller dan 2133 ondersteunt of de QVL moet anders beweren. Bovendien zit een Antec kit boven je budget want je bent minimaal €132 kwijt. pricewatch: G.Skill Value F4-2133C15D-16GNT en pricewatch: G.Skill Aegis F4-2133C15D-16GIS zijn de enige binnen budget op de ondersteunde snelheid. pricewatch: Team Group Vulcan TLGD416G2400HC14DC01 zou kunnen werken.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True