Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Java] JavaFX onTouch events gebruiken in Swing applicatie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Ask!
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 17-05 14:42
Mijn vraag
Ik heb een Java Swing applicatie voor een touch screen.
Omdat Java Swing niet ideaal is met touch screens, heb ik een beetje onderzoek gedaan naar JavaFX. Dit heeft wel de zogenaamde touch events die afgehandeld kunnen worden.
Mijn vraag is, kan ik JavaFX makkelijk integreren?

Ik heb gevonden dat je JavaFX kunt integreren in een Swing applicatie (https://docs.oracle.com/j...fx-interoperability.htm), alleen ik hoop wel dat het een beetje te encapsuleren is. Niet dat ik de hele applicatie moet herschrijven.

Verder heeft het internet tal van voorbeelden van Swing en touch screens, maar de mousePressed/mouseReleased events afhandelen is niet genoeg.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik denk dat het uiteindelijk wel neerkomt op het gebruik van JavaFX in een Swing applicatie, en daar heb ik vrijwel geen ervaring mee.. 8)7

[Voor 8% gewijzigd door Ask! op 23-10-2018 14:30]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True