[Easyhost] Domeinnaam verlengen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieboy456
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-09-2023

bertieboy456

Student / Tech Fanaat

Topicstarter
Mijn vraag:
Mijn registratie van mijn domeinnaam via easyhost is na 1 jaar verlopen, nu heb ik een maand later deze domeinnaam verlengd, maar krijg ik steeds de volgende melding..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6CbH9YVXJAG96clK53iPPJ8s/full.jpg

Relevante software en hardware die ik gebruik
Easyhost, Adobe portfolio.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De host zegt constant dat ik een code moet ingeven om te bewijzen dat ik deze domein naam al had, maar ik kan nergens deze code terug vinden.. :(
...

SONY A7III - NIKON D3400 - TAMRON 28-75 - DJI RONIN SC - DJI MAVIC AIR FLY MORE COMBO - POLAR PRO CINEMATIC SERIES - RODE MICROFOON - THULE ASPECT BACKPACK

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-07 12:58
.com kan niets mee gedaan worden 60 dagen lang na verlopen ervan, kan dat de oorzaak zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieboy456

bertieboy456

Student / Tech Fanaat

Topicstarter
pennywiser schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:47:
.com kan niets mee gedaan worden 60 dagen lang na verlopen ervan, kan dat de oorzaak zijn?
Dat kan het zijn, maar zou het zeer vreemd vinden.. heb al de nieuwe domeinnaam betaald, en is ook bij easyhost (zelfde als waar de domeinnaam verlopen is). Dan zouden ze toch iets laten weten mocht dit niet mogelijk zijn? 8)7

SONY A7III - NIKON D3400 - TAMRON 28-75 - DJI RONIN SC - DJI MAVIC AIR FLY MORE COMBO - POLAR PRO CINEMATIC SERIES - RODE MICROFOON - THULE ASPECT BACKPACK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:54
Staat die code niet in je control panel bij de verlopen versie van het domeinnaam? Anders zou ik even een ticket bij easy host inschieten, waarschijnlijk kunnen zij je wel helpen waar die code is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Is iets mis met je domein:

Registry Expiry Date: 2018-08-21T15:17:38Z

Domain Status: clientHold https://icann.org/epp#clientHold
Domain Status: pendingDelete https://icann.org/epp#pendingDelete

Ik denk dat deze nu 60 dagen gelockt is. Er zijn nu ook geen DNS A records.

Komt nog wel eens voor dat een hoster/supportdesk persoon dit zelf niet weet.

Let wel, als je niet hebt betaald om te verlengen per 21-8 jl, is het wel je eigen schuld.

1 mazzel, de 60 dagen ging 21-8 in, dus mogelijk kan deze elk moment vrijgegeven worden, ik zie echter ook:

Updated Date: 2018-10-21T22:14:09Z

Dwz dat de hoster hem mogelijk eergister heeft stopgezet. In dat geval gaat er dan pas 60 dagen in.

[ Voor 73% gewijzigd door pennywiser op 23-10-2018 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieboy456

bertieboy456

Student / Tech Fanaat

Topicstarter
arvidbeheerder schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:53:
Staat die code niet in je control panel bij de verlopen versie van het domeinnaam? Anders zou ik even een ticket bij easy host inschieten, waarschijnlijk kunnen zij je wel helpen waar die code is.
neen, staat daar niets bij en de support bij easyhost is ook niet dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieboy456

bertieboy456

Student / Tech Fanaat

Topicstarter
pennywiser schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:57:
Is iets mis met je domein:

Registry Expiry Date: 2018-08-21T15:17:38Z

Domain Status: clientHold https://icann.org/epp#clientHold
Domain Status: pendingDelete https://icann.org/epp#pendingDelete

Ik denk dat deze nu 60 dagen gelockt is. Er zijn nu ook geen DNS A records.

Komt nog wel eens voor dat een hoster/supportdesk persoon dit zelf niet weet.

Let wel, als je niet hebt betaald om te verlengen per 21-8 jl, is het wel je eigen schuld.

1 mazzel, de 60 dagen ging 21-8 in, dus mogelijk kan deze elk moment vrijgegeven worden, ik zie echter ook:

Updated Date: 2018-10-21T22:14:09Z

Dwz dat de hoster hem mogelijk eergister heeft stopgezet. In dat geval gaat er dan pas 60 dagen in.
Ik heb onlangs betaald (heb thuis al een brief met betaalbevestiging gekregen) en heb dan ook deze mail gekregen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xYeR4XHxANG42C6dNdXpLz4k/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Het domein zit nu in quarantine, de hoster moet deze hier uit halen. De code is bedoeld om te verhuizen naar een andere hoster, is dat het geval? Dat lees ik uit het screenshot. De pending delete met eraf, anders vervalt het domein binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieboy456

bertieboy456

Student / Tech Fanaat

Topicstarter
pennywiser schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:10:
Het domein zit nu in quarantine, de hoster moet deze hier uit halen. De code is bedoeld om te verhuizen naar een andere hoster, is dat het geval? Dat lees ik uit het screenshot. De pending delete met eraf, anders vervalt het domein binnenkort.
Neen, Ik had mijn domein bertchristiaens.com bij Easyhost en na dat dit verlopen was op 21/8 wou ik het op 04/10 terug verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
bertieboy456 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:14:
[...]

Neen, Ik had mijn domein bertchristiaens.com bij Easyhost en na dat dit verlopen was op 21/8 wou ik het op 04/10 terug verlengen
Bel ze dan met de vraag waarom ze het domein naar zichzelf willen verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexFL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:54
Als het verlopen is kan verlengen niet meer, het lijkt erop dat je toen dat domein hebt ingevuld en hun systeem daar direct van maakte dat jij die domeinnaam wilt verhuizen, daarom heb je ook al betaald. Feit is dat verhuizen nu niet mogelijk is en dat je of een hoster (eventueel easyhost) moet gaan vragen om de domein uit de grace/redemption te halen. Stuur ze even een berichtje.
Pagina: 1