Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ontbrekende rubrieken in advertentie?

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views

Vraag

• grun93
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 09:41
Ik heb vanmorgen een advertentie ingevuld maar hij laat de rubrieken over de ouderdom, garantie en de betaalgegevens niet meer zien in previewmodus? Ik meen dat hij dat eerst wel deed, en niet meer nadat ik een vinkje over Opsturen postpakket nationaal weghaalde.

[aanvulling] in preview mode ziet het er zo uit, dat hoort toch niet?
https://drive.google.com/...O5uXl5-UXy1qqxTfa95yxLzZv

[Voor 21% gewijzigd door grun93 op 26-10-2018 13:20]

Beste antwoord (via grun93 op 01-11-2018 10:00)

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

@grun93 ik zie het gewoon staan rechts bovenin naast de plaatjes?

Intentionally left blank

Alle reacties

• grun93
Enig idee hoe het kan dat de rubrieken Optionele Informatie en Voorkeuren niet zichtbaar zijn? Ze zijn wel gewoon ingevuld en worden zichtbaar bij Advertentie Aanpassen, maar bij het in preview opslaan zijn ze weer weg.

Anoniem: 372172

grun93 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 03:07:
Enig idee hoe het kan dat de rubrieken Optionele Informatie en Voorkeuren niet zichtbaar zijn? Ze zijn wel gewoon ingevuld en worden zichtbaar bij Advertentie Aanpassen, maar bij het in preview opslaan zijn ze weer weg.
Wellicht gebruik je een adblocker...

• grun93
Nee, niet op tweakers.net in ieder geval. En in alle voorgaande advertenties ging het ook gewoon goed, dit is de eerste waarbij iets niet werkt terwijl ik verder niks anders doe.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 11:15

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Dit hoort in SB

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • Beste antwoord

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

@grun93 ik zie het gewoon staan rechts bovenin naast de plaatjes?

Intentionally left blank

• grun93
Ja, je hebt gelijk, ik zie het nu ook.

Tot nu toe was ik ervan overtuigd dat de layout min of meer hetzelfde hoorde te zijn als tijdens het opstellen of aanpassen van de advertentie. Had ik beter even moeten checken met andere willekeurige advertenties, waarom ik dat niet gedaan heb kan ik niet uitleggen.

Ik moet haast wel ernstig in de war zijn wat wellicht kan komen door nieuwe medicijnen. Ik hou het in de gaten. Dit topic kan dicht.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ok :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True