Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[OL2016] Stopt na een tijdje met ontvangen en verzenden

Pagina: 1
Acties:

• Lanithro
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 15-05 14:18
Hallo iedereen,

Ik heb een apart probleem. Mijn outlook 2016 stopt na verloop van tijd met het versturen van e-mail. Als ik dan een mail stuur blijft er onderin staan bericht 1 van 1 wordt verzonden. Het balke is bijna helemaal vol maar hij wordt echt niet verzonden. Zodra ik outlook opnieuw start zie ik plots dat er een uur geleden een e-mail binnen is gekomen en het mailtje in postvak uit wordt ook meteen verzonden. Ik heb google al geraadpleegd maar daar kom ik alleen op meldingen van mensen waarbij outlook helemaal niet werkt.

Dingen dit ik al heb geprobeerd:
- Nieuw profiel
- Office hersteld
- laptop helemaal opnieuw geïnstalleerd
- Outlook cache ingesteld op kortere periode.

Ik heb gedacht dat het misschien aan de Exchange server zou kunnen liggen, maar ik ben de enige met dit probleem.

Iemand een idee?

Yavu Steam Profile Lanithro

• Brahiewahiewa
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13:12

Brahiewahiewa

boelkloedig

Lanithro schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:49:
...Ik heb gedacht dat het misschien aan de Exchange server zou kunnen liggen, maar ik ben de enige met dit probleem...
Wat zei de beheerder van de Exchange server?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Lanithro
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 15-05 14:18
Zoals ik al zei lijkt het daar niet aan te liggen via OWA komt wel alles binnen en kan ik alles versturen.

Yavu Steam Profile Lanithro

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True