Ik heb al sinds ik mijn pc gebouwd heb heel slechte FPS in games met mij gtx 1080 van KFA2.
Ook ben ik op meerdere forums geweest met dit probleem en ben niet echt verder gekomen. Veel oplossingen voorbij gekomen die niet werkte. Dus ik ben er helemaal klaar mee en ik irriteer me eraan dat ik veel geld uit geef aan iets dat zijn werk niet doet. Ik kreeg vanuit KFA2 en nvidia zelf te horen dat mijn cpu de bottleneck zo zijn. Dus ben ik van plan te upgraden ik heb de I7 8700k, de I5 8600k en de I7 9700k in gedachten. Omdat ik nu de I5 7600k heb en die het "blijkbaar" niet goed trekt met mij videokaart valt de i5 bij mij eigenlijk al af. Ergens las ik laatst dat de komende I7 9-series niet heel goed zou zijn vergelijken de i7 8700k voor gaming.
Dus dan houd ik de dure I7 8700k over. Ik heb geen idee wat ik moet doen of wat nog te proberen valt ik hoop dat iemand op deze forums me verder kan helpen.
dit zijn mijn pc specs:
CPU: Intel - Core i5-7600K 3.8GHz Quad-Core Processor
CPU Cooler: Cooler Master - Hyper TX3 Evo 43.1 CFM CPU Cooler
Motherboard: Asus - STRIX Z270H ATX LGA1151 Motherboard
Memory: Crucial - Ballistix Sport LT 16GB (2 x 8GB) DDR4-2400 Memory
Storage: Western Digital - Blue 500GB 2.5" Solid State Drive
Video Card: KFA2 - GeForce GTX 1080 8GB Video Card
Case: Cooler Master - MasterBox Lite 5 ATX Mid Tower Case
Power Supply: Cooler Master - 650W 80+ Bronze Certified Semi-Modular ATX Power Supply
Als iemand me kan helpen dit fps probleem op te lossen dan wordt ik gek.
Ook ben ik op meerdere forums geweest met dit probleem en ben niet echt verder gekomen. Veel oplossingen voorbij gekomen die niet werkte. Dus ik ben er helemaal klaar mee en ik irriteer me eraan dat ik veel geld uit geef aan iets dat zijn werk niet doet. Ik kreeg vanuit KFA2 en nvidia zelf te horen dat mijn cpu de bottleneck zo zijn. Dus ben ik van plan te upgraden ik heb de I7 8700k, de I5 8600k en de I7 9700k in gedachten. Omdat ik nu de I5 7600k heb en die het "blijkbaar" niet goed trekt met mij videokaart valt de i5 bij mij eigenlijk al af. Ergens las ik laatst dat de komende I7 9-series niet heel goed zou zijn vergelijken de i7 8700k voor gaming.
Dus dan houd ik de dure I7 8700k over. Ik heb geen idee wat ik moet doen of wat nog te proberen valt ik hoop dat iemand op deze forums me verder kan helpen.
dit zijn mijn pc specs:
CPU: Intel - Core i5-7600K 3.8GHz Quad-Core Processor
CPU Cooler: Cooler Master - Hyper TX3 Evo 43.1 CFM CPU Cooler
Motherboard: Asus - STRIX Z270H ATX LGA1151 Motherboard
Memory: Crucial - Ballistix Sport LT 16GB (2 x 8GB) DDR4-2400 Memory
Storage: Western Digital - Blue 500GB 2.5" Solid State Drive
Video Card: KFA2 - GeForce GTX 1080 8GB Video Card
Case: Cooler Master - MasterBox Lite 5 ATX Mid Tower Case
Power Supply: Cooler Master - 650W 80+ Bronze Certified Semi-Modular ATX Power Supply
Als iemand me kan helpen dit fps probleem op te lossen dan wordt ik gek.