Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Waar kan ik een bod zien in mijn advertentie? *

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• PawelWyr
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 22-05-2019
Ik heb bij me notificaties een bod gekregen op me advertentie. Echter als ik erop klik dan brengt die me naar me advertentie. Ik kijk het hele pagina door maar ik kan zijn bod nergens vinden...

alvast bedankt!

Beste antwoord (via PawelWyr op 22-10-2018 23:49)

• Marly
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 29-05 22:54
Je krijgt een melding, dat iemand een bod heeft gedaan, maar wanneer die dat bod dan later weer intrekt, krijg je daar geen melding van, en die eerste melding staat er dan natuurlijk nog gewoon.

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 00:01

g0tanks

Moderator CSA
Is het mogelijk dat degene zijn bod heeft ingetrokken?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• PawelWyr
Geen idee of je daar dan een melding van zou krijgen. Ik ben nieuw op deze site en vroeg het me dus af.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 29-05 22:54
Je krijgt een melding, dat iemand een bod heeft gedaan, maar wanneer die dat bod dan later weer intrekt, krijg je daar geen melding van, en die eerste melding staat er dan natuurlijk nog gewoon.

• PawelWyr
O oke, heel erg bedankt voor jullie sneller reactie!

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20:03

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als je een melding krijgt dat er een bod gedaan is zou je dat normaal bij je advertentie moeten kunnen zien. Staat er geen bod meer dan heeft die persoon dat waarschijnlijk ingetrokken. Zoals Marly dus al zegt.

Dit hoort eigenlijk in "V&A Feedback" dus even een schop daarheen :)

[Voor 4% gewijzigd door FlipFluitketel op 23-10-2018 08:16]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• PawelWyr
Ja sorry
toch bedankt
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True