@
NielsNL Als je nu eens even ophoudt (foutieve) kant-en-klare oplossingen voor te schotelen? Vertel TS liever waar 'ie de documentatie vindt, hoe 'ie dat moet interpreteren en leg voor mijn part uit hoe het volgens jou zou moeten werken. Maar hou eens op gewoon code zonder onderbouwing neer te plempen a.u.b.
Give a man a fish, feed him for a day. Teach a man how to fish and feed him for a lifetime
@
HWI17 Ik denk dat het handig zou zijn geweest als je even explicieter was geweest in dat je probeert te outputten naar een file. Maar heb je er al eens gewoon de
documentatie op nageslagen? Of, zoals hier net boven me iemand me voorschiet: al gewoon eens
gegoogled?
f.write(string) writes the contents of string to the file, returning...
In dat soort minor versieverschillen zit écht* geen wijziging in zoiets triviaals en basaals als het samenvoegen van twee strings.
Verder zou ik het op prijs stellen, @
HWI17 , als je voortaan bij 't openen van een nieuw topic onze
quickstart gebruikt. Zoals je zult lezen verwachten we wel (héél) wat meer zaken in een topicstart terug te vinden dan er nu in aanwezig is.
Inhoudelijk:
NielsNL in "Opmaak write uitvoer" was een heel eind in de richting. De
write() method accepteert maar 1 argument (str) dus 4 argumenten zoals
hier voorgesteld gaat niet werken (hence
de foutmelding die je krijgt die zeurt over 4 argumenten i.p.v. 1)).
Dus...
write moet maar 1 argument hebben. En met
NielsNL in "Opmaak write uitvoer" zat je een eind in de juiste richting... kijk dan nog eens naar die post en kijk dan nog eens goed naar de haakjes...
f.write('foo'
) +' '+ 'bar' + '\n'
)
Zie je het verschil?
In @
NielsNL's voorstel heb je
object.method(argument) + string + string + string en met dat haakje verzetten heb je
object.method(argument) (waarbij argument eerst wordt gevuld met
string + string + string + string maar dat kan ik zo niet mooi noteren

)
* Nou ja, zeg nooit nooit...[Voor 87% gewijzigd door RobIII op 22-10-2018 23:24]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.
Over mij