Vraag

• Lil.ian
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 16-11-2018
Apple iPad Wi-Fi 128GB (2018) heeft IOS 12 en iPad pro 9.7 inch 128 GB (2016) heeft IOS 10 en is compatibel met IOS 11. Is het handig om in 2018 een iPad te kopen die niet compatibel is met de nieuwste versie van IOS?

Alle reacties

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Lil.ian schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:49:
iPad pro 9.7 inch 128 GB (2016) heeft IOS 10 en is compatibel met IOS 11
Waar had je gevonden dat hij iOS 12 niet draait?

• Lil.ian
  • Laatst online: 16-11-2018
https://www.forza-refurbi...-rosegoud-128gb-wifi-only Hij geeft aan dat hij compatibel is met IOS 11, ik nam aan dat 'ie dan niet compatibel was met IOS 12, maar misschien is dat niet zo?

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-03 21:50
jawel hoor, support is prima - zelfs de iphone 5s ondersteunt nog ios 12

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11:32
Lil.ian schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:52:
https://www.forza-refurbi...-rosegoud-128gb-wifi-only Hij geeft aan dat hij compatibel is met IOS 11, ik nam aan dat 'ie dan niet compatibel was met IOS 12, maar misschien is dat niet zo?
refurbished :X daar word ik niet blij van
als je een tweedehands wil
2dehands.be
andere zoekplaatsen
nieuwstaat??
betaal extra en koop nieuw.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:41

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ludwig005 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:07:
refurbished :X daar word ik niet blij van
Het is voor @Lil.ian wel handig om dan even uit te leggen waarom. Deze specifieke website geeft namelijk gewoon twee jaar garantie op je refurbished exemplaar. (Ken de website verder niet overigens) Dat heb je met tweedehands exemplaren via marktplaats / 2dehands / anders sowieso niet.

@Lil.ian verder is het op Tweakers de bedoeling om wat eigen inzet te tonen voordat je een topic opent. Dit doen we niet om je te plagen, maar op die manier hopen we dat je er zelf ook het e.e.a. van opsteekt. Dit soort informatie is dan ook vrij eenvoudig te vinden op het internet.

Daarnaast voldoet je openingspost niet helemaal aan de wensen/eisen die we stellen aan een aankoopadvies topic. Zou je het volgende willen toevoegen:
- Budget
- Wat je ermee wilt gaan doen?
- Eisen / wensen betreft specificaties.

Op die manier kunnen we je een stuk beter adviseren.

[Voor 39% gewijzigd door rens-br op 23-10-2018 09:10]

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11:32
@rens-br ik vind veel horrorverhalen terug over refubers zials forza. Er is een een test gedaan tussen 2dehands iphones door test aankoop en 50 procent had serieuze problemen
Het is bovendien geen uitzondering dat er minderwaardige namaakspullen gebruikt worden en er zitten oude accus in.

• JanelleS
  • Laatst online: 02-11-2018
Ik ben in de war met de compatibiliteit tussen iPad-generaties en iOS-versies. Ik wil dat mijn nieuwe iPad altijd compatibel is met de update ios-versie. Is dat onmogelijk? Ik vond een vergelijkingslijst van de huidige iPad-modellen: https://www.cfone.net/apple-ipad-models-generations.html
Welke iPad-generaties zijn in staat om aan mijn eisen te voldoen?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:41

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
JanelleS schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 02:59:

Welke iPad-generaties zijn in staat om aan mijn eisen te voldoen?
Wil je even een nieuw topic aanmaken? Dit is een aankoopadvies topic en die zijn persoonlijk.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee