Toon posts:

Screenmirroring Oculus Go met iPhone

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• mariovanwetten
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-02-2022
ik wilde vragen of er iemand weet hoe ik op de eenvoudigste manier de oculus go screen mirroring kan toepassen.
komende dinsdag moet ik voor een ouderencentrum een kleine demonstratie geven hoe de oculus go werkt voor ouderen. we hebben leuke software en hebben wethouders en kranten uitgenodigd. Wat het probleem is nu is het volgende. Ik wilde de oculus go microren op mijn macbook pro. het moet kunnen maar ik heb zoveel geprobeerd maar het lukt me niet.
Kan iemand mij helpen ? *snip*

ik heb dus een macbook pro, de software is via de iPhone gedownload, en ik werk met de oculus go.,

alvast heel hartelijk bedankt.

gr Mario van Wetten

[Voor 8% gewijzigd door Geronimous op 22-10-2018 20:16]

Beste antwoord (via mariovanwetten op 22-10-2018 21:24)

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:19
https://skarredghost.com/...ideos-with-the-oculus-go/
Volgens mij zijn er voldoende mogelijkheden die moeten kunnen werken. Waar loop je vast?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:19
https://skarredghost.com/...ideos-with-the-oculus-go/
Volgens mij zijn er voldoende mogelijkheden die moeten kunnen werken. Waar loop je vast?

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:53

Geronimous

Moderator Spielerij

mariovanwetten schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:47:
het moet kunnen maar ik heb zoveel geprobeerd maar het lukt me niet.
Wat heb je allemaal precies geprobeerd? We helpen elkaar graag op Tweakers, maar we zijn geen helpdesk en gaan de informatie die nodig is om te kunnen helpen niet uit je trekken. Kom dus met een zo volledig mogelijk overzicht wat je allemaal exact hebt geprobeerd en wat daarvan de uitkomst was.
- welke software, iOS versies, welke hardware exact? Wat gebeurd er? welke foutmeldingen zie je? etc, etc, etc.

Lees Het algemeen beleid #quickstart door voor tips.
Kan iemand mij helpen ? eventueel met instructie stap voor stap of anders via een lijn dat we samen kunnen kijken wat mogelijk is.
Zo werkt het niet op Tweakers... Het forum is juist voor het delen van elkaars ervaringen zodat anderen er ook wat aan hebben. Nogmaals, dit is geen helpdesk.

Het is bovendien ongewenst om extra aandacht te vragen met schreeuwerige titels, dus deze is aangepast

(1-2-2022) in memoriam: Mike aka poor Leno

• mariovanwetten
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-02-2022
mijn excuses hiervoor.
Dit omdat ik met mijn handen in het haar zit.
ik heb deze geprobeerd maar niets
YouTube: How to screen mirror on Oculus Go
deze
YouTube: UPDATED screen casting method for the Oculus Go
maar ook niets.
of de oculus ziet de kooi niet, bij de eerste
bij de tweede kan ik de api niet installeren

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee