Toon posts:

[T-Mobile] 750Mbit/s wel haalbaar, 524 volgens Fourstack?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:59
Op dit moment heb ik een abonnement met 500/500 van KPN echter als ik naar de site van T-mobile ga staat er pakketen beschikbaar 50/100/200/750/750.

Nu is mijn vraag hoe kan T-mobile 750/750 leveren op dit adres als ik hier kijk staat er max 524mb.

[Voor 10% gewijzigd door Mir64za op 22-10-2018 18:27]

Beste antwoord (via Mir64za op 23-10-2018 10:06)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Mir64za ik heb even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Daarnaast zit in ook in een ODF gebied, fourstack geeft hier ook 524Mbit/s als max. aan, maar ik kan ook gewoon het 750Mbit/s abonnement afsluiten.

Alle reacties

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-04 00:05
Dat kunnen ze niet. Bovendien zijn de meeste indicaties ook precies wat het woord betekent: een indicatie en niet een garantie.

Soms heb je opties met bonding enz, maar in de praktijk is dat meestal met fiber niet aan te vragen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mogelijl omdat vorige week de centrale een upgrade heeft gekregen? Of omdat veel ISP's een overboeking tot wel 25% aanhouden en "dus" is 750 ook 500?

Andersom; KPN levert op mijn postcode glasvezel 500/500 maar op goede dagen haal ik 550/650.

Allicht kan je T-Mobile even bellen en hun aanbieding bespreken met de resultaten van Fourstack?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:31
T-Mobile heeft in sommige plaatsen een eigen netwerk (ODF) waarop ze 750 kunnen leveren. De Fourstack check controleert alleen voor WBA op het KPN netwerk.

Een postcode check op de T-Mobile site zal je vertellen of die 750 ook haalbaar is bij jou.

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:27
Fourstack laat alleen de snelheid van WBA providers zien.

Als T-mobile haar eigen apparatuur in Reggefibers centrales heeft staan kunnen zij jou voorzien van 750/750mbit.

Tweak.nl biedt zelfs op verschillende centrales 10gbit aan via RF glas.
https://www.tweak.nl/glasvezel/pionieren-met-10-gigabit.html

*edit* hierboven is me net voor O-)

[Voor 17% gewijzigd door Minaaj op 22-10-2018 18:36]

• KingHorse
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-05 10:12
Dat is niet zo moeilijk, als je ook in een gebied woont waar ook via het ODF netwerk wordt geleverd, kan T-Mobile voordelig 750mbit.

Mooi linkje -> https://community.t-mobil...paratuur-in-de-pop-295557

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:35
524Mb is de maximale snelheid via het netwerk van KPN, echter heeft T-Mobile in veel POPs eigen apparatuur stam waarmee ze die 750 prima kunnen waarmaken.

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:59
KingHorse schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:31:
Dat is niet zo moeilijk, als je ook in een gebied woont waar ook via het ODF netwerk wordt geleverd, kan T-Mobile voordelig 750mbit.

Mooi linkje -> https://community.t-mobil...paratuur-in-de-pop-295557
Aah ik zie inderdaad dat ik een ODF gebied woon net even gebeld met T-mobile die hebben het ook bevestigd.
Bedankt iedereen voor jullie reactie.

Handig linkje hier: https://community.t-mobil...laatsen-wba-of-odf-297183

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Mir64za ik heb even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Daarnaast zit in ook in een ODF gebied, fourstack geeft hier ook 524Mbit/s als max. aan, maar ik kan ook gewoon het 750Mbit/s abonnement afsluiten.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee