Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:53
Nederland krijgt horrorstreamingdienst
Er draaien meer horrorfilms in de Nederlandse bioscopen dan ooit, toch verschijnt een groot deel van de films niet meer in Nederland door het verdwijnen van de DVD. Maar Nederlandse horrorfans hoeven hier niet langer om te treuren, want binnenkort start Horrify, de streamingdienst met 100% horror.

Bij Horrify kijk je onbeperkt naar de meest angstaanjagende en bloedstollende films, series en alles wat met horror te maken heeft. Horrify gaat live op 30 oktober.

Horrorstreamingdienst
Horrify is de engste streamingdienst van Nederland. Vol met bloedstollende en angstaanjagende films, series en alles wat met horror te maken heeft. Stream onbeperkt horror, gore and more, altijd en overal op alle apparaten. Met meer dan 100 films en series, variërend van moderne pareltjes tot Italiaanse cult films, waar wekelijks nieuwe titels bijkomen. Vanaf 30 oktober kijk je al naar toptitels als Oculus, American Mary, Spasmo, Stake Land, Carriers en Tales of Halloween. Gebruikers kunnen straks voor €6.95 per maand ruim honderd bloedstollende films en series bekijken.

Afbeeldingslocatie: https://denachtvlinders.nl/wp-content/uploads/2018/10/nachtvlinders-colage-720x271.jpg

Bronvermelding
https://denachtvlinders.nl/2018/nederland-krijgt-horrorstreamingdienst-horrify/

Topic
Deel hier jullie ervaringen met de dienst. Denk hierbij aan de werking van de website / de app, de mogelijkheden om films te kijken (Chromecast, browser etc.) maar ook het aanbod, de prijsstelling en dergelijke zaken. Horrify is vanaf 30 oktober live in Nederland.

[ Voor 9% gewijzigd door robcoenen op 24-10-2018 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-06 09:18

Mx. Alba

hen/die/zij

@robcoenen Bedankt voor de press release, maar wat vind je er zelf van? Je topicstart nodigt niet echt uit tot discussie.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
Ik heb dit topic alvast aangemaakt voor de launch van Horrify. Zodra mensen op 30 oktober aan de slag kunnen met deze dienst dan kan de topicstart uitgebreid worden en kunnen mensen hun meningen delen over de dienst, de werking er van, het aanbod etc.

Er valt nu nog vrij weinig te vertellen over de dienst omdat bovenstaande informatie de enige informatie die echt bekend is maar omdat de launch zo dicht bij is leek het mij alvast prettig een topic hiervoor aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 17:23
toppers? Maar ik mis grote titels als:

Hostel
Saw
The Haunting
Amityville Horror

Komen die ook? of blijft het bij de kleinere titels..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
corset schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 12:17:
toppers? Maar ik mis grote titels als:

Hostel
Saw
The Haunting
Amityville Horror

Komen die ook? of blijft het bij de kleinere titels..
Naar mijn weten is het aanbod nog niet bekend. Ik heb in de topicstart enkel een nieuwsbron gebruikt waar Horrify mee samen schijnt te werken. Het aanbod zal denk ik ook pas bekend worden bij de launch van de dienst over 6 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:10

s0kkie

Cowabunga

Als ooit alle grote horror iconen op deze streamingdienst beschikbaar komen, dan mogen ze zeker mijn geld hebben :)
Freddy/Jason/Michael/Chucky/Leatherface/Ghostface etc om maar een paar alvast te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
Het lijkt erop dat het team achter Horrify bezig is met meer diensten op te zetten. Vandaag is "Voorstelling gemist" online gekomen. Staat op hetzelfde adres ingeschreven als Horrify. Zie ook DutchChannels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-06 16:53
Als ze horror met sciencefiction combineren... syfy Channel is niet meer actief in ned. Ik zou best vervanging kunnen gebruiken. Alleen maar horror... nou nee. Ik hou van af en toe te griezelen. Maar daar genoeg andere mogelijkheden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
En weer / nog een nieuwe dienst.
Fear Unlimited wordt streamingdienst horrorfilms

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
yay! meer versplintering. Want stel je voor dat bedrijven met elkaar gaan praten......

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Horrify ligt plat volgens mij ? Ik krijg de melding account is suspended.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UmbraVitae
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-07-2024
Wat een triestig aanbod en SD kwaliteit 😒

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nou.. 14 dagen gratis, en als ik de reviews tot nu toe lees geen zin in.

Random account suspensions
lage kwaliteit
bagger aanbod
Veel streaming/lag issues

nee.. als dit de Netflix concurrent op horror gebied moet worden, dan gaat dat niet slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Het is wel een heel eenzijdige dienst, met slechts één genre (en dus totaal geen variatie) in het aanbod, wellicht leuk voor tijdens de oktober maand (Halloween), mits de kwaliteit in orde is.
Ik moet nog maar zien of deze streamingdienst de lente haalt...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1146383

*knip* spam/werving

[ Voor 97% gewijzigd door Mx. Alba op 28-11-2018 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunweening
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-06 01:29
Op zich ben ik wel tevreden met het filmaanbod. Maar de app en de algehele werking van Horrify is waardeloos. Zo kan ik op dit moment totaal niet meer inloggen. Andere probleem is dat bij casten vanuit de app geen ondertitels worden getoond. Als ik een cijfer moest geve dan kreeg deze dienst een 6. Die 6 is dan puur gebaseerd op het aanbod, want de technische werking laat veel te wensen over
Pagina: 1