Beste leden,
Ik zoek een beeldscherm voor dagelijkse werkzaamheden. Dit topic heb ik geopend om te achterhalen of jullie misschien ook deze beeldschermen bezitten of iets er meer van af weten.
Ik vind het belangrijk dat het beeld scherp is en kleurrijk (kleuren moeten goed getoond worden). Ik game af en toe. Heb een aantal beeldschermen op het oog en mijn vraag is of jullie hiermee ervaring hebben, aangezien er barweinig informatie (recensie) over te vinden is. Het scherm dient ook een zo dun mogelijke rand te hebben.
Ik heb er 2 op het oog maar als jullie een beter voorstel hebben dan hoor ik het graag:
1: ASUS VZ239HE (119 euro)
2: AOC 24B1XH ( 99 euro)
Ik zoek een?
Ik zoek een goed beeldscherm 23 a 24 inch scherm met een zo dun mogelijke rand.
Wat is je budget?
Maximaal 120 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus, Benq, AOC, LG Ilyama.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dagelijkse werkzaamheden, af en toe gamen.
Ik zoek een beeldscherm voor dagelijkse werkzaamheden. Dit topic heb ik geopend om te achterhalen of jullie misschien ook deze beeldschermen bezitten of iets er meer van af weten.
Ik vind het belangrijk dat het beeld scherp is en kleurrijk (kleuren moeten goed getoond worden). Ik game af en toe. Heb een aantal beeldschermen op het oog en mijn vraag is of jullie hiermee ervaring hebben, aangezien er barweinig informatie (recensie) over te vinden is. Het scherm dient ook een zo dun mogelijke rand te hebben.
Ik heb er 2 op het oog maar als jullie een beter voorstel hebben dan hoor ik het graag:
1: ASUS VZ239HE (119 euro)
2: AOC 24B1XH ( 99 euro)
Ik zoek een?
Ik zoek een goed beeldscherm 23 a 24 inch scherm met een zo dun mogelijke rand.
Wat is je budget?
Maximaal 120 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus, Benq, AOC, LG Ilyama.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dagelijkse werkzaamheden, af en toe gamen.